Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Tento článek, předpokládám, přihraje Babišovi do druhého kola minimálně tři nové hlasy.

Gratuluji!

7 1
možnosti
JN

Kdežto díky (nejenom) Vašemu včerejšímu blogu generál Pavel volby vyhraje a proto si na Hrad vezme nejenom paní Nerudovou, ale i Vás jakožto provládního satirika. Takže dopředu gratuluji i já Vám. :-)

6 3
možnosti
DV

D52a20v45i54d 12V93l34k

15. 1. 2023 8:44

Já Vám to vysvětlím Josefe, proč Nerudová podpořila Pavla a proč to Vy nechápete. Protože je to velmi inteligentní žena a není nekriticky zamilovaná do toho nejhoršího z nás jako Vy.

17 5
možnosti
JN

Milý Davide, i když Vy i zdejší "správná parta" ohledně mě máte už dávno jasno, tak věřte tomu, že já jsem Babiše v prvním kole nevolil (natož, abych do něho byl nekriticky zamilovaný), ostatně, ANO jsem dosud nikdy nevolil ani v jakýchkoliv jiných volbách. ;-)

A že paní Nerudová je inteligentní žena, o tom nepochybuji (jinak by asi asi nebyla profesorkou a rektorkou univerzity), nicméně závěr předvolební kampaně zjevně nezvládla.

4 3
možnosti
Foto

J87a77n 32Š20i77k

15. 1. 2023 8:43

Já tomu rozumím. Proč tomu nerozumíte Vy, je jasné. Hezký den

13 0
možnosti
Foto

Paní Nerudová ustála porážku se ctí a nevidím důvod, proč by nepodpořila pana Pavla, i když ji, dle vašich slov "stíral." To měla lézt do zadku AB jen proto, že na ni byl hodný?

15 2
možnosti
JN

Nemusela přece podpořit nikoho. A při sledování posledních dvou debat (na Primě a na TV Nova), kdy už Nerudové zřejmě začínalo být jasné, že to na druhé kolo nevyjde, bych neřekl, že obstála zrovna se ctí.

Ale to je jen můj názor a samozřejmě respektuji, že ten Váš je jiný.

3 1
možnosti
Foto

Tak pozor, přátelé, tady končí veškerá legrace. Pan Nožička přiznal, že něčemu nerozumí, což se dosud v historii zdejšího blogerského prostoru nestalo.

6 3
možnosti
Foto

Vy nerozumíme tomu, proč se paní Nerudová ihned po skončení prvního kola tak ostře vymezila proti Andreji Babišovi, ́????? No proto, že každý, kdo má průměrnou inteligenci ví, že Babiš je ga......er a stělesněné zlo. Vy to nevidíte,anebo to vidět nechcete.RvRvRv

17 1
možnosti
MR

Já třeba zase nerozumím tomu, jak může někdo s průměrnou inteligencí ( v ČR IQ 98, tedy podprůměrná) volit bolševickou gumu, výbornou v převlékání kabátů.

4 3
možnosti
PK

"Ekonomka" Nerudová se dostala do povědomí jako parťačka paní Venezuely s komisí pro tzv. spravedlivé důchody. AB na ní včera zaútočil s tím, že komise nic nevyřešila, což je dost pravda.

2 0
možnosti
Foto

Komise nic nevyřešila, protože tehdejší vláda neměla o řešení zájem.

0 2
možnosti
Foto

Vy nerozumíte spoustě věcí, pane učiteli. Zkuste si odpovědět na jednoduchou otázku. Koho z dalších kandidátů druhého kola voleb by měl slušný člověk podpořit?:-)

16 3
možnosti
JN

Skutečně slušný člověk nejspíš ani jednoho (nicméně druhé kolo je často o tom, že se volič, chce-li jít k volbám, musí rozhodovat mezi menším zlem).

3 0
možnosti
KT

To je dobře, že tomu nerozumíte!

13 1
možnosti
JN

Já holt nejsem Trčálek. :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 1585
  • Celková karma 40,11
  • Průměrná čtenost 3236x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik