Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

P50e37t61r 33L88u71k94e69š

24. 1. 2023 19:58

Skutečně nezávislé noviny jsou nejspíš ty, které patří Andreji Babišovi:-)

13 2
možnosti
JD

Nezávislost nedělá majitel, ale novináři. ;-)

5 2
možnosti
MB

Ja ale pevne verim tomu, ze se zblbnout nedate a Andrejovi to radostne hodite!

4 0
možnosti
Foto

Už před týdnem jsem zjistl, že jogurt od firmy Agrofert stál 19 Kč a jogurt Valaška o stejném množství 10. Staří projít prodejnou a lehce lze zjistit, že nejdražší je Agrofert.

3 3
možnosti
KK

To jste zjistil před týdnem? Jste velmi bystrý. Já jsem například zjistil už před desítkami let, že cena piva různých značek se velmi liší, ceny bývají i dvojnásobné. A to si prosím představte, že se jedná o stejný objem, 0,5 l.

11 1
možnosti
Foto

Rozvědčík je slovo pocházející z ruštiny a ani armáda komunistické a ani armáda současná jej nezná a nepoužívá. Pavel v roce 1988 nastoupil do tříletého kurzu vojenského zpravodajství – postgraduální studium, obor velitelsko-štábní zpravodajský, který dokončil v roce 1991. Pokračoval v něm v roce 1992 v USA.

2 6
možnosti
KK

Dokončil 1991. Takže prakticky celý ten rozvědčický kurz absolvoval jako voják Varšavské smlouvy.

7 1
možnosti
DR

Komentovat ty výlevy z Fóra 24 snad ani nestojí za ten čas při tvoření blogu, takže máte pane Nožičko v tomto můj hluboký obdiv.

Ale nejvíc mě pobavilo to máslo, poněvadž zrovna minulý týden jsem ho kupoval přímo v podnikové prodejně Olmy za 36 Kč. ;-D

7 2
možnosti
Foto

Pane Rozsívale Formu 24 je pro lidi s vyšším IQ.

0 6
možnosti
Foto

Nevím, co je tam nepravdivého???? Nezískal snad Babiš Agrofert bez jedné koruny v kapse, jak se sám chlubil, a že mu k tomu dopomohla penězi neznámá společnost sídlící ve Švýcarsku na neznámé adrese??? Nedal Babiš 5 milionů ČSSD jako sponzorský dar a získal za nejnižší cenu Unipetrol ze kterého si vzal co potřeboval, nezaplatil a po roce jej vrátil a zařídil za jednu miliardu, že jej získal PK-Orlen opět za nejnižší cenu a co Lovochemie a další firmy.

0 3
možnosti
JD

A co tedy teď pane Kindle navrhujete? Znárodnit Agrofert i s Monikou?

2 1
možnosti
JR

J44a27n 16R49á27ž

24. 1. 2023 19:27

Mam oprávněný dojem, že podobné propagační tiskoviny udělají Pavlovi stejnou medvědí službu, jakou provedly podobné projevy adorace Drahoše jemu v minulých prezidentských volbách. Přivedli totiž do volebních místností ty ze zatím nerozhodných voličů, které tento způsob přehnané propagace jednoho z kandidátů pořádně naštval a ti způsobili, že mediální favorit Drahoš prohrál.

4 1
možnosti
JK

Mám oprávněný dojem, že podobné marginálie nerozhodují o ničem podstatném.

2 0
možnosti
Foto

Vida, čeho jsem ušetřena díky ceduli "Nevhazovat reklamu" na dvířkách schránky.

5 0
možnosti
PN

P70e60t10r 84N42e21d75v43ě71d

24. 1. 2023 19:14

Sakryš a mně to do schránky nehodili. Asi už ví, že jsem kobliha a nechtěli promrhávat peníze náš všech, které přerozděluje fond na nezávislou novinařinu.

Nakonec to bude Mafra, která bude objektivně informovat. Pokud tedy nezasáhne KRIT

10 0
možnosti
PB

..... mi je docela líto tech novodobejch bojovníků proti komunismu,- voni tu mantru "jednou komunista, vždycky komunista" budou muset, dle zadání liberálně demokratickejch progresivistů, obsahově silně korigovat!,- ..... to vypadá vode dneška na "zlej komunista a hodnej komunista",- žejo;-DEU?!

14 1
možnosti
JD

Je to přesně tak! R^R^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 39,79
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik