Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Zasloužená vtipná karma.

4 1
možnosti
MR

Dovolím si zde vyložit moje chápání pojmu uliční výbor. Je to skupina erudovaných literárních kritiků a politologů. Jsou ochotni obětovat svůj drahocenný čas a znalosti k tomu, aby nás, méně erudované informovali o výsledcích svého rozboru každého, ano opravdu každého blogu autora. Třeba já osobně bych si bez jejich pomoci myslel, že jsou někdy více, někdy méně a někdy vůbec vtipné a týkají se zajímavých a aktuálních témat. Jak jsem mohl žít v takovém bludu a hambě? Teď už vím, že z literárního hlediska jsou trapné a zcela nehumorné a nevtipné. Dokonce vykazují značné plagiátorství. A z politického hlediska nás s mdlejším rozumem, nebo jak nás to zcela oprávněně označuje pan podnikatel Vlk pokoutně svádí na cestu babišiznu, prorusizmu, dezolátsví a, což je nejhorší, k nepochopení toho, že pětikoalice je spásou nejen tohota národa, ale možná celého vesmíru. Tak prosím neutuchávejte ve svém snažení a pokračujte v duchu dřívějších uličních výborů a dále rozkrývejte štváče a podvratné živly.

14 2
možnosti
MR

a ještě žiji v takové hanbě že jsem ji napsal s m

7 0
možnosti
MM

Vy jste také členem tohoto, nebo jiného uličního výboru?

Špatně se v tom orientuju, protože neznám definici, význam a poslání těchto výborů.

5 0
možnosti
Foto

Nechápu, proč se tu řeší tak nepodstatné věci. A proč se tu kvůli nim navzájem napadáte.

Humorné mi to rozhodně nepřipadá.

11 1
možnosti
LP

My, světoví diskutéři, kteří jsme se zde na idnesu fčíl sešli, vnímáme naléhavost vaší reakce na změnu klimatu, která ovlivňuje celkový blahobyt lidstva...

3 3
možnosti
Foto

A jejej, pan učitel Nožička zase spáchál humor!

9 5
možnosti
JN

Tak zasloužené nebo trefné se mi nejspíš nedostane, ale i tak děkuji.

1 1
možnosti
MV

neopisovat, pane uciteli

nebo opisovat, ale at to, proboha, neni poznat!

zdravi vas vrele kostymer marek

6 1
možnosti
JN

Také Vás vřele zdravím a přeji hezký den.

2 0
možnosti
OD

O35t27a 63D35v65o82r71a39k

12. 1. 2024 7:56

Pane Nožičko v minulosti mě vaše blogy dost bavily a rád jsem se zúčastnil diskusí. I když jsem s vámi často nesouhlasil tak to nebyla vůbec špatná diskuse. Ale z těch vašich posledních příspěvků si mohu vzít pouze jediné, že jakmile se někdo dotkne Babiše, Zemana či Ruska tak ho vy nebo někdo z vašich bodyguardů ihned zařadí do jakéhosi uličního výboru. A to už mě nebaví, tam už si vystačíte sami

22 0
možnosti
LP

Pane Dvoraku, nastudujte si termín "kauzalita". A jestli jeho význam znáte, pak je to marný, je to marný, je to marný.

2 7
možnosti
LP

Dopuručuji nic nemazat, alespoň zůstane k vidění, co je squadra těchto morálních majáků zač.

5 0
možnosti
  • Počet článků 1586
  • Celková karma 40,26
  • Průměrná čtenost 3233x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik