Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J22a87n 49Z37i25e26g13l16e56r

24. 10. 2017 17:58

I tady zasloužená karma. :-)R^

0 0
možnosti

A46d74a83m 56R87y60c22h48l29ý

20. 10. 2017 21:33

Moravec ztratil hodinu času tím, že řešil kdo s kým půjde do koalice..demagogicke otázky..ztráta času

2 0
možnosti

Tak je samozřejmě pravdou, že koalice se řeší až po volbách. Ovšem na druhou stranu bude zase zajímavé sledovat, zda všichni, co např. včera tvrdili, že s Babišem do koalice zaručeně nepůjdou, svou slovo dodrží.

1 0
možnosti

..... Vám teda povím !,- Vy mosite mit nervy jak špagáty;-D!!!R^

1 0
možnosti

To zase ne - já myslím, že při fotbale bych byl nervózní víc... ;-D

0 0
možnosti
Foto

H69a85n79a 93V63l20k93o24v37á

20. 10. 2017 19:33

:-)Už mám odvoleno (ODS) a jak jsem tak celý týden neměla čas, Superdebatu jsem si pustila dnes při vaření (byla jsem zvědavá, jestli mne něco nezviklá a nezviklalo, i když kdyby to šlo rozdělila bych preferenční hlasy mezi ODS a Piráty), potom jsem šla za prací, volit a kabaret z Novy si asi pustím při vaření večeře....

Duo Zaorálek - Babiš slibuje zábavu hysterických výkřiků (jeden jak druhý), kdy Zaorálek dosahuje rétorické zdatnosti fuhrera A.Hitlera, zatímco A. Babiš zase svými rádobyklidnými prohlášeními, ve kterých je slyšet potlačovaná hysterie nevyrovnané dámy v přechodu dosahuje nejen jiného levelu, ale i úplně jiného světa....Prostě Hitler s hysterkou v přechodu, to si pustím v kuchyni a První republiku až zítra k obědu...

3 1
možnosti
Foto

H40a54n92a 84V43l72k11o36v21á

20. 10. 2017 19:47

p.s. prosím jak se to na Nově jmenovalo? Mám voyo, ale nedokážu to najít ani v Pořadech ani ve zprávách...

0 0
možnosti
Foto

Samozřejmě jsem dal přednost Slavii a obě debaty následně zhlédl ze záznamu. Koratengovi bych nic nevyčítal, s tím materiálem, co měl ve studiu, se asi nic víc dělat nedalo. Moravec je zkušený praktik a nešlo si nevšimnout, že otázky na tělo dává jen některým. Snažil se hlavně ztrapnit Okamuru a Babiše, nicméně proč nějaká obdobná nezazněla třeba vůči Matěji Stropnickému? Nerad to píši, ale domnívám se, že tohoto u širší veřejnosti neoblíbeného mladíka šetřil z toho důvodu, že patří do stejně laděné sexuální skupiny.

7 1
možnosti
Foto

A nejen sexuální, ale i politické.

2 0
možnosti

K tomuto blogu karma. R^

1 0
možnosti

R32a45d33e54k 26J10a56r97o10š

20. 10. 2017 16:28

Ve všech TV bylo posledních pár dnů hrubě přepolitizováno. Takže já s radostí včera koukal na fotbal.

1 0
možnosti
Foto

Absolutně nesouhlasím! Rv

Především - toto jsou volby do Parlamentu a žádné klání televizí, která "zvítězí" nad druhou v předvedené "show".

V tomto ohledu by mělo jít hlavně o to, aby zástupci a lídři kandidujících stran dostali prostor k představení svých volebních programů a pokusit se přesvědčit nezaujaté či nerozhodnuté voliče o tom, v čem nabízejí lepší vize, než ostatní.

Nic z toho však bohužel (ani na ČT ani Nově) poslední den vidět vůbec nebylo. A musím říct, že v minulých dnech oběma těmto televizím se kvalitou předvolebních pořadů a diskuzí vzdálila TV Barandov (s účastí a moderováním ředitelem Soukupem) doslova "o parník a zmizela za obzorem".

V žádném případě tady nemělo jít (a nesmělo jít) o nějakou monstrózní "Self Made One Man Show", jakou včera předvedl pan Moravec! Rv

Moderátor se nikdy nesmí vyvyšovat nad účastníky diskuze, poučovat je o těch jeho "jediných správných názorech", vést vlastní monology, popouzet a vést jednostranné útoky proti některým vybraným hostům a účastníkům diskuze, sám exhibovat a dělat ze sebe středobod pořadu!

Nic z toho diváky absolutně nezajímá a nic si z takového pořadu a něčeho takového nemohou odnést a vlastní názory nějakého moderátora jsou zcela irelevantní. Všechno toto pan Moravec předvedl měrou vrchovatou a výsledkem byl naprosto nepřijatelný a ostudný paskvil! Rv;-€

Je mně líto. ale za takovou "veřejnoprávní" televizi a její "výkony" se dle mého názoru můžeme jedině stydět a myslím si, že je už delší dobu "zralá na rozpuštění"!

6 6
možnosti

Já to zkrátím.

Absolutně s vámi nesouhlasím! Rv

7 1
možnosti

Tak Nova se musela od ČT "odlišit" a podle mne kopírovala německý systém, kde však 2 superpartaje mají nebo měly téměř monopolní postavení. Vzpomínám na utkání Schrödera s bavorským šéfem CSU, který byl tenkrát nominován i za CDU na premiéra. Postavit Korantenga je zoufalství, na to musí být jiný machr a toho Nova nemá.

3 0
možnosti

Zapomněl jsem - Stoiber

0 0
možnosti
Foto

Ode mě karma, ale počkejte, pan Havránek vám dá :-D

4 0
možnosti

Díky, s tím počítám. :-)

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS