Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Čistě teoreticky, pane Nožičko: Myslím si, že kdyby se měly volby zítra opakovat, Zeman by to opět vyhrál. Prý znechutil a zklamal i ty co ho volili, jak jsem nejednou kdesi četla, ale pravdou bude asi to, že by to opět vyhrál s ještě větším náskokem. I ta mediální štvanice mu nahrává. Dík za vzpomínku na ten velký match, který se i zde na blogu před dvěma roky konal :-)

9 5
možnosti
BM

Já to nemusím číst, já to slyším... Řada rodičů mých přátel (jsou to starší lidé) jej volilo a nyní hořce litují....

4 5
možnosti
Foto

Já jsem ho volil, raděj než ublemtaného Švarcenegra! Je docela obtížné vybrat si v situaci, když každá ze dvou možností je špatná. Vybral jsem tu méně špatnou. A volil bych ho znovu, pokud by nebyla inteligentnější alternativa.

6 2
možnosti
BM

Já bych nevolil jinak, neboť je jsem Zemana nevolil a volit nebudu! Po jeho zvolení jsem to bral. Domníval jsem se, že jeho chování se změní a bude důstojné jeho úřadu. Avšak on zůstal oním strejcem z Vysočiny a je to s ním čím dál horší...

Pevně doufám, že uzná svůj stav a již příště kandidovat nebude.

12 5
možnosti
SN

:-)  Bedřichu, lepší strejc z Vysočiny v kostkované košili, protože to má v hlavě srovnané. Nedovedu se tam představit nedostudovaného lesníka, který by potřeboval tlumočníka o jeho myšlenkovém vybavení ani nemluvím !  Rv

5 3
možnosti
MB

Mezi vámi diskutéry je tu spousta antizemanovců. Budiž. Co ale budete dělat, když bude Zeman za 4 roky zvolen zase? (Domnívám se, že by byl zase zvolen, kdyby se o znovuzvolení ucházel, ale nejsem si jist, zda vzhledem k věku bude znovu kandidovat.)

Těším se na tu mediální masáž proti němu. Před dvěma roky to bylo neuvěřitelně jednostranné, ale hajajovi to nepomohlo.

7 6
možnosti
IH

Prokazatelně lhal Zeman a stejně tak jeho poradci a příznivci. Tak jste to myslel?

A nevzniká proti němu žádná mediální masáž. Všechny průšvihy si poctivě zařídil sám.

10 4
možnosti
JB

Volil jsem jej , protože nebyla jiná možnost.  Jestli v příštích volbách bude konstelace jiná / nebude tam cizinec / , tak je jasné že jej již nevolím. Velmi svým jednáním a hlavně pohybem ukazuje svoji mladou starobu. [>-]

0 2
možnosti
JD

Nevolil jsem ho tenkrat a dnes bych mel (ovsem relativne) o mnoho vic duvodu nevolit ho znovu.

Nicmene musim priznat, ze svym dnesnim proslovem u mne ziskal jeden velky plusovy bod.

2 0
možnosti
Foto

Jenže od proslovu k činům daleko.

1 0
možnosti
PV

Jo, Zeman je v poho. Žádný ťunťa, co sklapne krovky, když na něj amík zakřičí nějaké ty rozkazy o vývozu demokratúry po světě, jak to má ve zvyku se svými evropskými nohsledy....

12 7
možnosti
VK

Byla to volba mezi přijatelným a špatným.

Pokud jsem nechtěl volit člověka, který je dle mého názoru za svojim duševním zenitem,je příslušníkem šlechty, proti které byl pan prezident Masarik,je více Němcem než Čechem a postavil by pana prezidenta Beneše před soud,jeho syn neumí česky a jeho žena asi Čechy nemá v lásce, když je pořád ve Vídni, tak mi zbyl ten přijatelný.

Své volby nelituji, pouze pro příští volby doufám v lepší výběr.

4 3
možnosti
BM

T.G.Masaryk nebyl proti šlechtě (měl mezi jejími příslušníky řadu přátel), to jenom paušalizujete. Za zrušením titulů byli tehdy především sociální demokraté, dále orličtí Schwarzenbergové se vždy hlásili k českému národu, již v 19. století mluvili doma česky,.že paní Schwarzenbergová dlí více v Rakousku je přirozené, narodila se tam a žila celý tam celý život. To neznamená že by neměla ráda Čechy 8-o.

5 1
možnosti
JP

J80a73n 30P64a87v77l80í38k

27. 1. 2015 16:03

Mnozí lidé jsou nepoučitelní.

3 1
možnosti
Foto

Ty bys Honzo volil knížete?

0 2
možnosti
EH

Mě Zeman nezklamal. Volila jsem ho, že bude větší sranda a taky že jo. ;-D Karel by byl nejspíš pořád nemocný. 

Můžete namítat, že prezident tu není pro srandu občanů a má se volit zodpovědně, ale stejně nebylo z koho vybírat.

4 3
možnosti