Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I47v38o 29M33i32l61d15a

27. 1. 2015 15:34

byly to první volby od listopadu, nakterých jsem nebyl. a nešel bych ani dnes. jednak ta pochybná nabídka a jednak úlná nesmyslnost přímé volby v našich podmínkách.

a přínos MZ? mám snad pokládat za přínos vyvěšení modrého hadru s pozlacenými rudými hvězdami nad hradem? protistátní, neobolševický, palácový puč? instalaci a udržování pučistické vlády a zajištění beztrestnosti a neskutečných výhod jejim členům a

svým věrným? pohrdání ústavou a označení ústavních zvyklostí za debilní? chlastání a hulení všude a to bez míry či studu? "prostořekost" křupana? ...mám pokračovat..?

jeho jednání je mi cizí, stejně tak jako jednání těch před dvěma lety prohravších.

6 0
možnosti
KC

Když jsem zjistil, kdo je autorem blogu, bylo mi hned jasné, co se dovím a nemýlil jsem se. Prostě pan autor jede ve svých kolejích a jen doplňoval doklady, které podle jeho mínění podporují domnělá fakta. Tak se žurnalistika nedělá, je to obyčejná manipulace.

5 8
možnosti
JN

Pane Chrastino, já nejsem žurnalista a ani nemám ambice jím být - psaní blogů mám pouze jako koníčka. Právo na Váš názor Vám samozřejmě neberu, ale přesto - co konkrétního považujete v článku za manipulaci?

8 0
možnosti
RC

Ještě otázka k vete:

"Miloš Zeman stále vychází jako nejmenší možné zlo"

Když tedy projdete všechny kandidaty, tak mi reknete, proc je pani Roithova vetsi zlo, nez Milos Zeman?

12 3
možnosti
TN

Volil jsem ji, takže mě taky zajímá, co strašného jsem o ní nevěděl.

4 1
možnosti
RK

Nevolil jsem ho a muj nazor je stale stejny.

10 3
možnosti
TP

T94o58m93á54š 78P49í29c40l

27. 1. 2015 15:01

Ja jsem volil Schwarzenberga, ale pouze z toho duvodu, ze jsem predpokladal, ze nam dlouho nevydrzi. Dnes bych volil ve druhem kole jednoznacne Zemana.

4 3
možnosti
RC

protože vypada, ze dlouho nevydrzi?

7 1
možnosti
RC

Problemem bylo i to, ze Zeman lhal v televizní debate. Řekl mimojine i to, co pak bylo v tom inzeratu - o Posseltovi. Rada lidi ty debaty sledovala a asi tim byla i ovlivnena. Osobne znam lidi, kteří z duvodu "propojeni na Nemce" kandidate Schwarzenberga radeji volila Zemana (ten byl kupodivu taky na Nemce propojen, nebo si uz nikdo nepamatuje aferu Bamberg, kdy za financni pomoc chtěl slíbit moznost ovlivnit, kdo bude ve vlade?).

A nekteri z tech lidi, co znam, ze z těchto duvodu volila MZ je ted otresena vztahem MZ s Ruskem.

11 2
možnosti

Masáž zlými (sudetskými) Němci zanechala v některých českých hlavách nezanedbatelné stopy. 8-o

1 1
možnosti
MJ

Pane autore, zvolil jste velmi zajímavé téma tohoto blogu, akorát si myslím, že ta otázka měla být položena nepatrně jinak a to přímo na druhé kolo prezidentské volby,já sám jsem Zemana v prvním kole nevolil ale co mi asi tak zbývalo ve druhém kole , když Zemanův protikandidát byl Kalouskův poskok Karel, to pro mě nebylo přijatelné ani trochu, proto Zeman můj hlas dostal, dnes kdyby se tato situace měla opakovat volil bych stejně, avšak kdyby měl dnes Zeman jakéhokoliv slušnějšího protikandidáta než je K.S. můj hlas by Zeman již nedostal.

3 0
možnosti
Foto

já taky ne, jenže koho na to místo? Slušní by do té bandy nešli.

0 1
možnosti
Foto

no vidíte já bych ho dnes volil, i když jsem před 2 lety volil K.S. Je to sice pořád ten náfuka a tak trochu buran, kvůli čemu jsem mu nedal hlas, ale neleze do zadku nikomu a stojí si za svým a to mi imponuje.

10 3
možnosti
MT

p. Štěpáne, to je přesně i můj případ !

6 0
možnosti
PR

Rozhodně ,to že sem v druhém kole volil Zemana mě mrzí a stydím se za to.

4 2
možnosti
Foto

Já bych dnes také volil stejně jako před dvěma lety Karla Schwarzenberga. :-)

8 6
možnosti
VIO

Nevadí Vám jeho podpora "palestinců"? Mezinárodního terorismu? S arafatem si velmi pěkně notovali :-/

6 1
možnosti
  • Počet článků 1587
  • Celková karma 40,19
  • Průměrná čtenost 3231x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik