Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I43v86a39n 38M28i66n73á89ř 7492424657931

Postoj Čechů a států V4 - k děsivé migraci miliónů muslimských Arabů, je na rozdíl od naivních představ západoevropanů zcela přirozený. Prožili jsme si více než 40 let komunistických represí ! Každý režim však někdy zkolabuje a tak jsme se i my, klopotně k demokracii dopracovali. Zcela prostá historická skutečnost však dokládá, že islám se svým agresivním náboženstvím - o žádnou demokracii nestojí. Ve skutečnosti těmto nájezdníkům jde jen o život v bezpracném, vysněném blahobytu. Zdá se však, že současní socialističtí vůdci EU se nás snaží do mnohem horšího postavení, než je skutečná totalita - vmanévrovat povinými kvótami. Vzhledem k obrovským rozmnožovacím schopnostem, těchto nezvaných hostů, bychom se ve vlastní zemi - mohli velice záhy cítit - jako cizinci. Na rozdíl od veškerých diktatur, by tento stav byl .. navždy nevratný !

+1/0
30.6.2017 18:33
Foto

H73a72n96a 85V88l18k36o61v47á 9505464682234

Aha - takže odkaz na placené médium neplatí a argumenty nebudou uznány protože jste ....spořivý...(lakomý)....

0/−1
28.6.2017 17:12

J30o61s55e94f 73N32o46ž10i56č70k66a 5285671669206

Jen případné vysvětlení pro ostatní diskutéry: Předpokládám, že tohle patří pod příspěvek pana Hebelky. Navíc, jak už jsem mu odpověděl, mně se ten zmíněný odkaz bez problémů otevře s celým obsahem.

0/0
29.6.2017 6:57
Foto

H15a13n51a 24V35l14k94o62v36á 9445404292194

Ano, tam to patří, omlouvám se za zmatek.

0/0
29.6.2017 8:24

J64a27n 91R50i69c25h97t15e27r 5942752203285

Tentokrát bez karmy, evidentně jste vůbec nepochopil, oč jde, resp. spíše pochopil, ale záměrně zkreslujete fakta.

Takže zaprvé:

Zahraniční filmové produkce nedostávají nic z peněz daňových poplatníků, ta 20% vratka znamená, že se jim vrátí 20% toho, co tady nejprve prokazatelně utratí. Jednu dobu se to u nás zrušilo a zahraniční filmové produkce utrácející v ČR celkově miliardy se okamžitě přesunuly utrácet do zemí, kde jim tyto vratky nabízejí.

A zadruhé:

Ano, možná, že ČR z takového filmu nevyjde nejlépe, ale tady už narážíme na jiný problém: jednak, jak to zařídit, že zákon bude platit jen pro někoho?

A především - kdo bude rozhodovat o tom, které filmy nepodpořit? Utvoříme cenzurní komisi? Kdo v ní bude sedět? Podle jakých kritérií chcete vybírat "ty správné" filmy a "ty správné" členy komise?

Jak říkám, za tohle karmu ne...:-/

+3/0
28.6.2017 9:54

J93o26s11e40f 67N31o51ž25i55č43k98a 5315421189356

Za to, že jste nedal karmu, se samozřejmě omlouvat nemusíte. :-)

Ale jinak k tomu, co jste napsal: pokud bych s Vašimi argumenty dejme tomu souhlasil - nebylo by tedy rozumnější, kdyby se celá příslušná komise při Státním fondu kinematografie (jejímž členem je i v článku citovaný pan Dobeš) zrušila a vrácených 20% nákladů by bez jakéhokoliv posuzování dostal každý v Česku natočený film?

+2/−1
28.6.2017 14:01

B97e28d59ř43i12c36h 44V39e78v25e57r52k67a 4150865181759

>>Film tedy vcelku logicky Českou republiku ve světě poškodí.<<

Ne, Českou republiku nepoškodí ten film, ale xenofobní postoje nezanedbatelné části české populace.

+1/−5
27.6.2017 12:03

J14o16s20e77f 60N95o76ž18i77č93k19a 5825921289366

A smím-li se zeptat, kolik konkrétně (vyjádřeno v procentech) je podle Vás ta "nezanedbatelná část"? Já tedy netvrdím, že v ČR žádní xenofobové nejsou, ale jde o to, jestli Vy např. za xenofoba nepovažujete každého, kdo je proti přijímání islámských uprchlíků či migrantů. Takových lidí je sice dle různých průzkumů v ČR většina, ovšem nedomnívám se, že by většina Čechů měla něco i proti Vietnamcům nebo lidem, přicházejícím z Ukrajiny.

+6/−1
27.6.2017 13:11

B16e72d16ř98i45c41h 17V91e59v86e32r24k20a 4780835191679

>>Já tedy netvrdím, že v ČR žádní xenofobové nejsou<<

Konvičkovci, Okamurovci, A.B.Bartošovci, Sládkovci a pod. nejsou xenofobové?

Lidí podporujících tuto lůzu je, zdá se, docela hodně, kolik konkrétně se neodvažuji odhadnout, řekl bych ale, že si fandíte, že by jich byla "většina".

Co se týče "islámských uprchlíků" - vy evidentně (spolu s výše jmenovanou lůzou) nechápete, že oni utíkají před naším společným nepřítelem - islámským fundamentalismem. Je to stejné, jako když v 30. letech minulého století prchali z nacistického Německa lidé před Hitlerem. Jistě i tam mohli být (a zajisté i byli) agenti NSDAP, stejně jako dnes mohou být mezi uprchlíky i agenti Islámského státu, nicméně od toho jsou tajné služby demokratických států, aby se toto nebezpečí snažili co nejvíce eliminovat.

A co se týče vašeho příměru s Ukrajinci - obávám se, že velká část té výše zmíněné lůzy, která nenávidí islám (resp. všechny muslimy) jako celek, používá v této souvislosti např. nesmyslnou nadávku "banderovci". A zrovna tak mnoho nácků (jmenovitě např. Jiří Černohorský) nenávidí Vietnamce zcela stejně jako všechnu ostatní (jeho slovy) "verbež", která "nám chce ukradnout naši zemi".

No, řekl bych, že jste si opět naběhl na vlastní vidle...

0/−5
27.6.2017 15:27
Foto

H35a33n27a 35V97l56k47o32v82á 9345344422354

Nechci odpovídat za pana Nožičku, jistě se vyjádří časem sám, nicméně jsem si všimla ve vašem příspěvku několika nesmyslů:

ad1) pan Nožička napsala "já tedy netvrdím, že v ČR žádní xenofobové nejsou" a vy mu na to vypočítáte extremistické strany - to pan Nožička nerozporoval

ad 2) příměr s Hitlerem je nesmyslný i proto, že v té době se ekonomičtí uprchlíci z bezpečných zemí nevydávali za Syřany z Aleppa, popřípadě se třicetiletí muži nevydávali za "děti" aby získali příznivější podmínky. Také byli vděčni za jakékoli přístřeší a holý život.

ad 3) opět mluvíte o pár extremistech a vydáváte je za českou xenofobní společnost. Možná byste se na tom filmu měl podílet. Zato spousta lidí co znám nemá nic proti Vietnamcům, Ukrajincům a vůbec cizincům, ovšem k muslimům jsou obezřetní. I proto, že muslimové jsou přesvědčení , že "jsou lepší než my" což mi jeden z nich při řešení konfliktu mezi žáky řekl přímo do očí. Ostatně Ukrajinci nevnucují své pravoslaví hostitelské zemi, zato muslimové v UK, Německu i jinde začínají pomalu ale jistě zvyšovat své požadavky například na stravu ve školách, stavění mešit, právo Šaría.....

Chybí jim ta pokora, kterou uprchlíci obvykle mívají. Židé by mohli vyprávět....

+6/0
27.6.2017 15:47

J55o84s95e30f 45N93o98ž87i72č43k96a 5245601899376

Paní Vlková už mě předešla, ale kdyby vám náhodou její vyčerpávající odpověď nestačila:

Já jsem se ptal: Kolik je podle Vás v ČR xenofobů (vyjádřeno procentuálně)?

A vy jste nesmyslně odpověděl: Konvičkovci, Okamurovci, A.B.Bartošovci, Sládkovci a pod. nejsou xenofobové?

Tvrdím já něco jiného? Dokonce výslovně v prvním příspěvku říkám: "Já tedy netvrdím, že v ČR žádní xenofobové nejsou."

Tak tedy, ještě jednou, naposled a zcela polopatě: Kolik procent lidí v ČR podle vás patří k příznivcům Okamury, Konvičky či B. B. Bartoše?

Předem děkuji za jasnou a stručnou odpověď.

+2/0
27.6.2017 16:34

J80o65s39e93f 83N50o57ž69i11č10k18a 5255671769616

P. S. Reakce samozřejmě patří pod příspěvek pana Veverky...

0/0
27.6.2017 16:36

B17e81d58ř33i40c47h 28V88e42v88e20r79k62a 4880295211469

Reaguji na Nožičku i Vlkovou:

Pokud považujete za xenofoby i Konvičkovce, resp. lidi, kteří s tím pánem ve většině jeho výroků souhlasí, pak to není nijak zanedbatelné množství lidí. Procentuelně si to množství odhadnout netroufám, nicméně se nedomnívám, že podobně postižených lidí by byla většina, jak se to snažíte sugerovat vy. A obávám se, že i vy do této společnosti patříte, resp. vaše názory jsou názorům pana Konvičky více než blízké - a proto má otázka zda Konvičkovci, Okamurovci, A.B.Bartošovci, Sládkovci a pod. snad nejsou xenofobové rozhodně není nijak "nesmyslná". Je vás rozhodně hodně, nicméně věřím, že tato země ještě není natolik nemocná, aby vás byla "většina". Tato země zatím určitě není zcela ztracena - jen lidé jako vy jí dělají ostudu - a to bylo prapůvodní téma mého prvního příspěvku v tomto vlákně - ne ten film "celkem logicky Českou republiku poškodí" - ale poškozují ji xenofobové vašeho typu (a těch výše zmíněných tří resp. čtyř pánů). A k tomuto tématu bychom se měli zase vrátit - pokud ten film ukazuje skutečnost, která nás poškozuje, není chyba v tom filmu, ale v té skutečnosti. V lidech, kteří mnoho lidí v Západní Evropě zcela po právu považují za xenofoby. A vy se snažíte za to "svalit vinu na ten film". Je to stejné jako když někdo poukazuje na to, že Zeman je ostuda ČR a někdo na to konto tvrdí, že tento názor "poškozuje resp. hanobí prezidenta ČR" - pokud to je pravda (a bohužel to pravda je), jediný kdo poškozuje resp. hanobí prezidenta ČR je Zeman sám (resp. jeho ostudní spolupracovníci, které si ovšem tento ostudný prezident sám vybral, takže opět vina jde za ním) - a nikoli ti, kteří na ty jeho ostudnosti upozorňují. A stejně tak to je s tím filmem. ČR nepoškodí film, ale ti xenofobové, o kterých ten film referuje (a vy zřejmě máte pocit, že západoevropská veřejnost, v jejíž očích bude ČR poškozena, je "pomýlená" a "nechápe", že "my Češi žádní xenofobové nejsme".

pokračování ve vlákně: ...

0/−2
27.6.2017 18:44

B65e19d50ř26i93c40h 57V83e97v25e93r30k36a 4770405211209

... pokračování předešlého příspěvku:

Ne, velká část české populace bohužel xenofobní je, jen vy to nevidíte a svalujete vinu na film (resp. asi i na tu "pomýlenost západoevropadnů"). Už jste to pochopil?

0/−2
27.6.2017 18:45

J36i24r65i 36C59e89e 5625761952148

Sorry hlodavče, plus bylo omylem. Vaše hlody o xenofobii odpovídají mentální úrovně drobného lesního škůdce.

0/0
30.6.2017 13:47

B73e70d93ř79i81c88h 70V59e58v35e45r22k51a 4100485411319

Ano, děkuji, pane Cee, jak za plus, tak za příspěvek, který odpovídá mentální úrovni žáka speciální školy, kterým jste se nám tu moc krásně představil.

0/0
30.6.2017 13:50
Foto

H33a67n16a 20V78l68k52o62v15á 9555204162294

V zemi, kde je možno jako zaměstnanec neziskovek žít z grantů na šmírování osobních profilů občanů Vás toto překvapuje?

Já za tím vidím hlubší marxistickou (dnes EU) filozofii a jak vidno z diskuse s panem Bérešem, kdo jí byl v rodně políben, pod různými vlajkami šíří dál.....;-)

+4/−1
26.6.2017 16:10
Foto

H87a48n96a 35V83l23k13o44v22á 9405644282814

....v rodině....

0/0
26.6.2017 16:11

M85a73r23i72á64n 86B27é67r39e18š 1892932946124

Máte s panem autorem jeden zvláštní dar - neznalost a špatnou interpretaci textu. Škoda, že nežije ani jeden můj dědeček, jistě by vám vysvětlili, jak supr bylo být v gulagu nebo jako u druhého býti označen za kulaka (a vzít mu veškerý majetek). To se pak skutečně marxistické myšlenky valily v naší rodině proudem. Jak říkám, máte zvláštní dary a ještě jste schopna je veřejně prezentovat jako své přednosti. To se ale lidem, jako jste vy, stává běžně. :-P

+1/−1
26.6.2017 16:55
Foto

H51a26n76a 43V60l52k38o46v96á 9245254262344

Víte, Béreši, mé přednosti zde prezentuje především paní Jandová....

Jinak jsem zde zmínila svoji tetu, dceru židovského architekta Kaubka, na které se podepsal jak nacismus tak komunismus a ani "demokracie" křivdy nenapravila a přesto je to velmi hodná paní, která přijímá svůj osud s pokorou.

Dále jsem zde zmínila svého tchána profesora, který měl pro lidi s marxistickým myšlením (a to nesouvisí s tím co vám vzali) pouze slova pohrdání. A v neposlední řadě své předky sedláky (taky nám leccos vzali).

V naší republice to prostě tak je.

A zrovna ten můj tchán (jeho tatínek vlastnil pilu a v době maturity svého syna umíral, telila se kráva a tchán věděl, že když k maturitě nepůjde tak ji nebude mít aby si následně vysloužil "právo" studovat na technice dvěma lety práce v Kladenských hutích) byl přesvědčen, že člověk si má pořizovat jen to na co si vydělá.....Na rozdíl od "dotačního" systému. Granty čerpal. Nicméně jeho objevy na sebe následně vydělaly......Což je oproti třeba Evropským hodnotám dost podstatný rozdíl. Vám unikající....(což chápu - marxisto...)

+3/0
26.6.2017 17:07

M38a85r20i37á50n 90B95é82r77e49š 1422892326884

Děkuji za názornou ukázku, paní Vlková. Lepší jsem si ani nemohl přát.

0/−1
26.6.2017 18:58
Foto

H60a58n39a 17V40l88k21o61v27á 9455964142754

Já vám též. V myšlence marxismu a neomarxismu se zřejmě nerozcházíme...vy jste pro a já proti:-)

+1/0
26.6.2017 20:01

B52e48d76ř97i56c48h 62V88e80v28e80r49k12a 4970295721769

Titulovat své oponenty slovem "neomarxista" je v dnešní době něco podobného jako když ve Farmě zvířat ovce bečí to své "čtyři nohy dobrý, dvě špatný". Dost by mě zajímalo kdo jako první přišel s tím nesmyslem, že každý, kdo nevykřikuje "uprchlíci by se měli na hranicích střílet" je "neomarxista"... No nic, řekl bych, že musel být rozumu opravdu hodně mdlého... bohužel všichni ti, kdo to po něm dnes papouškují, jsou na tom evidentně ještě mnohem hůře...

0/−3
27.6.2017 12:20
Foto

H43a52n37a 63V77l87k66o17v84á 9365234762684

To je jednoduché. Marxistické myšlenky stále žijí, zejména v těch, kdo okázale pohrdají socialismem. Proto má označení "neomarxista" svoji logiku.

+1/0
27.6.2017 14:09

B73e39d45ř25i53c43h 11V50e85v51e69r10k78a 4390575671389

Opravdu >>marxistické myšlenky stále žijí, zejména v těch, kdo okázale pohrdají socialismem<<? Mohla byste to trochu víc rozebrat?

0/0
27.6.2017 15:11
Foto

H89a91n87a 50V11l53k75o22v74á 9605194902714

Ano. Jednou z nich je například to centrální řízení...(EU jako vyšitá). Další třeba ta kdysi populární "každému dle jeho potřeb a přispívat bude dle svých možností" (dnešní systém daní a dotací, pouze s tou malou nevýhodou, že dotace nedostávají ti "potřební", ale vyvolení).

Nějak ten Marx nepočítal s lidským faktorem. On ostatně byl také spíše příjemcem svého mecenáše Engelse, což byl levicový intelektuál. Zábavné je na tom to, že "intelektuálové" tak srdnatě a nekompromisně odsuzují vše co bylo před rokem 1989 a vůbec jim nedochází, že se plíživě dostáváme do stejné situace - a to včetně šmírování a bonzování.....

+1/0
27.6.2017 15:26

B21e49d22ř22i53c50h 13V86e54v84e71r36k57a 4110675631989

Opravdu "centrální řízení"? Nekritizujete jindy EU za to, že je "bezzubá"?

A ten nesmysl s přirovnáním daní a dotací k tomu "každému podle jeho potřeb..." je opravdu natolik nesmyslný, že se vymlouvat vám ho by zřejmě bylo ztrátou času, tak jen krátce... Daně jsou věc, bez které se žádný stát na světe neobejde - a dotace, pokud jsou rozumně používané, jsou věc, která může pomoci vyrovnat rozdíly mezi více a méně rozvinutými regiony. Ale samozřejmě nic, co vymyslel člověk, není dokonalé - a vy (míněno lidé argumentující podobným způsobem jako vy) se díky tomu snažíte dokázat, že "vše je špatně". Ne, není - a pokud se lidem jako jste vy podaří prosadit ten nesmysl s vystoupením ČR z EU, budete toho ještě jednou hořce litovat - až vaše životní úroveň půjde prudce dolů. Ale nedělám si iluze, že se i potom nenajdou tací, kteří budou i pak věřit nesmyslům, že za to můžou "imperialisti a pod." a že "v EU by nám bylo ještě mnohem hůř"... Inu, lidská blbost je nekonečná, bohužel.

Nicméně nejsem si zcela jist zda jste pochopila důvod toho, proč jsem chtěl, abyste to trochu více rozebrala - opravdu to nebyl překlep, když jste napsala >>marxistické myšlenky stále žijí, zejména v těch, kdo okázale pohrdají socialismem<<?

0/0
27.6.2017 15:38
Foto

H57a18n49a 55V46l30k87o28v72á 9845694132774

Zřejmě si mne s někým pletete. Já vás v diskusi potkávám poprvé a o tom, že by EU byla bezzubá jsem nikdy nepsala. K EU se vyjadřuji málokdy. Nicméně v otázce migrační krize je skutečně bezzubá a souvisí to i s centrálním řízením- organizacím placeným z rozpočtu EU se vyplatí dovoz co nejvíce migrantů, proto je jezdí "zachraňovat" až k Africkým břehům namísto toho aby vybudovali hotspoty přímo na území Afriky (jako to kdysi udělala Kanada v Praze při hromadném "emigraci" našich Romů - a jak bylo rychle vyřešeno...)

Hořce litovat budeme ať už z EU vystoupíme (chápu, že členské země by byly naštvané po tom, co do nás nasypaly stovky miliard dotací na -často nesmyslné- naše projekty) nebo v ní zůstaneme, protože to EU samozřejmě bude chtít nějakým způsobem vrátit. Třeba tím, že nám nařídí "jednotné sociální dávky pro migranty" abychom je tady udrželi.

A skutečně nevím co nechápete na tom, že lidé, co se pokládají za "intelektuály", popřípadě "pražskou kavárnu" mají plnou pusu řečí o tom jak by nikdy nespolupracovali s komunisty, nicméně plíživý socialismus EU vítají s otevřenou náručí.

+1/0
27.6.2017 15:59

J82o90s58e24f 39N30o86ž65i85č17k64a 5505451179256

Ono je totiž paní Vlková docela možné, že jste se s tímto pánem již v diskusích potkala víckrát, akorát tehdy nediskutoval pod jménem Bedřich Veverka. Nebyl by zde totiž zdaleka první, kdo by tak činil, že ano? ;-)

+1/−1
27.6.2017 17:02

B23e52d52ř18i57c74h 13V11e51v25e74r28k33a 4930805651429

>>akorát tehdy nediskutoval pod jménem Bedřich Veverka<<

Toto je samozřejmě naprosto lživé obvinění a pro mě, pokud se za něj neomluvíte, budete prachsprostým lhářem. Druhá možnost by byla, kdybyste pro to dodal nějaký důkaz. Dodat ho ale nemůžete, protože žádný takový nemůže existovat, proto jsou jen dvě možnosti - buď se omluvíte, že jste tuto možnost bez sebemenšího důkazu byť jen nastínil - nebo tím, že to odmítnete, se pasujete na sprostého lháře, navíc bezostyšného, protože byste trval na něčem, pro co byste neměl sebemenší důkaz. Vyberte si.

0/0
27.6.2017 18:19
Foto

H83a75n11a 80V76l43k70o47v75á 9425714112844

To byla pouhá hypotéza, Bočku, Béreši.....Sám víte, že důkaz může podat pouze administrace vyžadováním scanu OP, nicméně tady jsou si někteří rovnější.... a podle toho to má taky váhu.

Takže vaše "spravedlivé rozhořčení" je k smíchu. Tak to chodí zase tady na IDnes. Je to tady trošku pofidérní, nicméně někteří se sem chodíme pobavit. Víc od toho nečekejte, už i proto že jste zřejmě falešná identita;-)

+1/−1
27.6.2017 18:26

B15e11d23ř72i14c29h 42V61e54v13e79r89k17a 4970645111639

Ne. To co tvrdím já, rozhodně žádná moje "hypotéza" být nemůže, protože já sám musím nejlépe vědět, že nejsem žádný "Boček" ani "Béreš" (a ti dva pánové samozřejmě taky). To VAŠE (to co zde tak sprostě tvrdíte) je hypotéza - a navíc naprosto bez důkazů - a proto mi nezbývá, pokud se neomluvíte, vás považovat za prachsprostou nactiutrhačku a lhářku.

Já samozřejmě tak ubohý jako vy nejsem - a proto vás také nenapadám tím, že vás neoslovuji "pane Nožičko" - a pana Nožičku "na oplátku" zase jako "paní Vlčkovou" - jak by se vám TOTO líbilo? Asi moc ne. Takže laskavě buď tu omluvu - anebo jakoukoli jinou vaši odpověď budu považovat za sprosté nactiutrhačství prachsprosté sprosté lhářky, která si nevidí do úst.

Věřím, že tou výše uvedenou nactiutrhačkou nejste a proto očekávám tu omluvu. Děkuji.

0/0
27.6.2017 18:53

B71e14d50ř31i65c68h 15V44e46v18e80r69k81a 4420415981669

... pardon - mělo být "paní Vlkovou", opravdu to nebyl záměr.

0/0
27.6.2017 18:58
Foto

H19a72n15a 59V89l60k32o80v39á 9725314892684

To bude tím , že (nevím jak pan Nožička, ale je to bloger a tam to ověření funguje) jsem osvědčená scanem občanky. To se nám, nerovným, stává;-)

Vám se omlouvám, protože když to tak sleduji tak nemusíte nutně být Béreš-Boček, ale klidně můžete být Kopřiva.....

Pokud ne a jednáte zde pod svým jménem, máte moji úctu, nicméně jinak je to jedno. Tady to skutečně není až tak seriózní - připomeňme jen Frantu Veselského (Smutného), který zde jede několik profilů s požehnáním administrace.... Neberte to tak vážně, Bedřichu.

0/0
27.6.2017 19:54

B44e15d45ř21i70c66h 59V62e48v41e17r37k67a 4200605901719

>>nemusíte nutně být Béreš-Boček, ale klidně můžete být Kopřiva<<

Takže princezna Koloběžka oblečená-neoblečená přišla s omluvou-neomluvou. Nejsem "Kopřiva", proto očekávám omluvu i za toho "Kopřivu". Jinak viz níže.

>>který zde jede několik profilů s požehnáním administrace<<

Máte pro to důkazy? Nebo je to stejné jako s tím "když ne Béreš-Boček tak, třeba Kopřiva"? "Vo co de, že jo, tak jsem se třeba sekla nebo nesekla, dyk to je jen sranda a neberte to vážně Bedřichu"... obávám se, že se tímto přístupem shazujete více než jste si ochotna připustit. Nicméně to, zda máte nebo nemáte důkazy v případě obviňování dalších lidí z používání falešných profilů (a navíc obviňujete i administrátory!!!) je natolik závážná věc, že buď byste je měla doložit ... anebo byste byla to samé, co Nožička (viz můj předešlý příspěvek, pokud příspěvky seřadíte podle času).

0/0
27.6.2017 20:08

J69o48s89e50f 88N91o95ž13i81č52k28a 5495361959826

Nemusí, ale na 99% je (a diskuse pod mým novějším článkem mě v tom ještě víc utvrdila). ;-)

0/−1
27.6.2017 23:51

B53e76d72ř74i34c69h 70V73e49v13e69r40k96a 4310315501709

Lžete.

0/0
28.6.2017 13:00

J89o66s12e82f 10N28o55ž23i49č18k88a 5235411239216

Za co mě považuje někdo takový, jako jste vy, je mi srdečně jedno - já si o vás rovněž myslím své a paní Vlková nejspíš také. ;-)

Je akorát škoda, že tady zaplevelujete diskusi nesmyslnými příspěvky a odrazujete ty, kteří by chtěli diskutovat věcně a nemají potřebu hloupě napadat každého, kdo má na něco odlišný názor. Byť tedy částečně chápu, že pokud nemáte celé dny do čeho píchnout, tak se nějak "bavit" musíte... :-/

+1/−1
27.6.2017 19:11

B45e33d83ř89i46c84h 66V12e98v73e50r47k28a 4600975801599

Aha, takže sprostý nactiutrhačský lhář. Děkuji, že jste se mi představil.

A co se týče mého údajného "zaplevelování diskuse" - to vy ji s paní Vlkovou zaplevelujete nesmyslným obviňováním oponentů z toho, že používají falešné nicky... inu, když dojdou argumenty, nic jiného ubožákům jako jste vy, pane Nožička, nezbývá, chápu vás...

Tak uvidíme jestli bude paní Vlková soudnější než vy a za tu sprostou pomluvu se omluví... věřím, že ano - věřím, že takových sprosťáků, kteří napadají bez důkazu, tu zas tolik není a zůstanete tu ve své ubohosti osamocen.

0/0
27.6.2017 19:18

B12e56d59ř69i92c10h 53V58e27v61e83r61k81a 4600185891579

>>Zřejmě si mne s někým pletete. Já vás v diskusi potkávám poprvé a o tom, že by EU byla bezzubá jsem nikdy nepsala.<<

Psal jsem obecně o tom, že lidé vašeho typu mají ve zvyku psát o "tuhém" centrálním řízení a zároveň o "bezzubosti".

>>Nicméně v otázce migrační krize je skutečně bezzubá<<

Děkuji, že jste uznala, že jsem vás odhadl velice přesně.

Co se týče snahy o vystoupení z EU: Velice bychom litovali, protože být členem EU je skutečně pro tak malý stát jako je ČR, nesmírně ekonomicky výhodné - a pokud bychom takovou hloupost udělali, životní úroveň by šla strmě dolů nehledě na to, zda by nám za to někdo házel nebo neházel "klacky pod nohy".

>>A skutečně nevím co nechápete na tom<<

A já zas nechápu, že vám doteď nedošlo jaký nesmysl jste napsala:

>>marxistické myšlenky stále žijí, zejména v těch, kdo okázale pohrdají socialismem<< - mohla byste si to prosím po sobě přečíst ještě jednou?

A co se týče toho vašeho "plíživého socialismu" - evropský socialismus nemá s tím, co u nás bylo za komunistů prezentováno jako "socialismus" nic společného. Ale chápu, že vám to vymluvit zřejmě nepůjde a pořád na tomto nesmyslu budete dál trvat. OK, nedá se nic dělat, nemohou pro vás nic udělat. Snad jen to, že si po sobě ten výše avizovaný nesmysl přečtete a pokusíte se objasnit, co jste tím vlastně prapůvodně chtěla "sdělit". Děkuji.

0/0
27.6.2017 18:26
Foto

H93a72n47a 41V13l84k33o64v13á 9185594792374

:-) Pominu všechno ostatní, protože to by bylo pořád dokola. Nicméně nikdy a nikde jsem se nevyjadřovala k vystoupení ČR z EU - pouze dnes hypoteticky k oběma možnostem - setrvání i výstupu.

Vy jste takový Don Quichote a bojujete s něčím, co neexistuje.

To ostatní jsem sdělila srozumitelně a pokud to nechcete chápat, je to váš problém.

+1/0
27.6.2017 18:47

B62e51d36ř38i20c83h 62V51e52v33e39r41k29a 4330815491269

Mnoho lidí, kteří zastávají názory podobné vašim by z EU nejraději vystoupili. Pokud toto nechápete, máte pravdu, opravdu to nemá cenu, opravdu by to bylo pořád dokola.

Snad jen ještě toto (třeba si to na mou mnohonásobně opakovanou výzvu konečně po sobě přečtete):

>>To ostatní jsem sdělila srozumitelně a pokud to nechcete chápat, je to váš problém.<<

I toto jste chtěla sdělit nebo to byl překlep?:

>>marxistické myšlenky stále žijí, zejména v těch, kdo okázale pohrdají socialismem<<

0/0
27.6.2017 18:57
Foto

F23r42a57n69t65i34š42e28k 98K71š36í14r 2899906935

Nejde o to kdo byli vaši předkové, jde o to co jste vy.

+1/0
26.6.2017 19:43

B77e89d98ř42i35c52h 50V33e36v16e51r49k17a 4980835601509

Ano, na to, co jste vy, jsem zde na iDnes již dávno přišel...

0/0
27.6.2017 12:09
Foto

F25r85a94n26t32i66š95e26k 92K20š21í21r 2369476615

Ano, já jsem čitelný. ;-)

+1/0
27.6.2017 21:21

B42e45d62ř38i34c49h 23V72e72v18e30r63k24a 4840355281259

Ano, tentokrát s vámi souhlasím, jste.

0/0
27.6.2017 21:31

J20a84k88u13b 94B76o55h32o13n25ě42k 8415386229987

Takže z blogu vyplývají dvě věci

-jsme proti islámu

-stydíme se za to a vím, že je to špatně (proč by nás to jinak mělo poškodit)

Takže dost nečekaná sebereflexe ;-D

0/−3
26.6.2017 11:27

P67e88t17r 71M46a54r36t11í11š22e32k 3185115132808

No výborně! Konečně film, kde můžeme světu říci, že TOHLE TADY NECHCEME! I já bych na něj klidně přispěl. Ale scénář je slabý. Trochu bych to vzal od podlahy, ČR bych vylíčil jako "tajemnou zemi kdesi ve středu Evropy" a že "používáme středověké metody dle Vladka Tepese + rádi krmíme prasata lidským masem, když je příležitost. Ovšem samozřejmě bych se držel faktů, takže bych zohlednil, že ČR je jasná TOP země v chovu vepřů, ve spotřebě vepřového, máme snad nejvíce psů na počet obyvatel a jak jinak - jsme samozřejmě největší xenofobové a rasisti na světě. Pokud už po tomhle dojáku nebudeme v očích každého muslima cosi jako místo, kde se peklo potkává se Zemí - pak už nevím..

No a takový dokument bych nechal v oblasti SAE vysílat povinně. A mimochodem - problém každého džihádisty na našem území by nebyl výběr cíle, ale aby se vůbec stihli odpálit dříve, než by ho tady okradli a jemu nezůstala v prackách jen detonační spoušť ;-)

0/0
26.6.2017 10:07

I41v67o 91H94e11b50e57l58k46a 8685170152310

Takže pokud článek zjednoduším do jedné věty.

Dostane nazpátek peníze film, který tady Němci natočí, ale protože to není film jehož scénář by se mi líbil, tak je tenhle přístup absurdní a mělo by se přispívat jen filmům, které se mi budou líbit.

Jinými slovy: Jak to, že si dovolíme necenzurovat filmy, co se budou natáčet???

+3/0
26.6.2017 9:09

J33o80s41e43f 95N30o94ž34i76č62k80a 5705821829876

To jste ovšem (tak jako i v diskusi pod mým předchozím blogem) problém zjednodušil poněkud moc. Hlavní problém je totiž v tom, že kritéria komise jsou nastavená tak nesmyslně, že nárok na vrácení části nákladů by podle nich měl i film, propagující např. Gottwalda nebo Hitlera. A to je podle Vás opravdu správné???

+1/−1
26.6.2017 9:38





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.