Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Ale jednoho věrného posluchače našel - autora.

0 2
možnosti
RC

K Zemanovym vyzvam k boji s terorismem:

Jeste jsem neslysel, ze by rekl kde a jak se ma bojovat. Vzdy mam pocit, ze vyzyva k tomu, aby bojovali ostatni.

Kolikrat jako vrchni velitel armady vyzval vladu k vyslani bojove jednotky?

Ono vyzvy k boji jsou dost snadne, ze?

10 6
možnosti
JN

Máte pocit, že Česká republika (s ohledem na svou velikost) vysílá v současné době na zahraniční mise málo vojenských jednotek? Já ne.

7 0
možnosti
MB

Rád bych uvedl na pravou míru vaše lži ohledně "skandálů" prezidenta Kisky:

Sám Kiska se schůze parlamentu nemohl zúčastnit, protože je na návštěvě v Izraeli. Na útoky ale odpověděl s odstupem několika hodin. Hájil se, že při nástupu do funkce se ptal ministra vnitra, jak má postupovat při cestách do Popradu. Dřív totiž využíval soukromé letadlo. Kaliňák ho prý tehdy požádal, aby využíval vládní letku, protože v soukromém letadle mu nemůže ochranka zajistit bezpečnost. „Mrzí mě, že ministr vnitra lže, opětovně lže. Úřad pro ochranu ústavních činitelů mi na základě mojí žádosti oznámil, že neexistuje rozdíl mezi služební a soukromou cestou prezidenta,“ řekl na svou obranu Kiska.

Jak informoval slovenský Denník N, firma měla daňový nedoplatek ve výši 29 tisíc eur, tedy asi 778 tisíc korun. Ten vznikl tím, že si firma v účetnictví odečetla část výdajů na Kiskovu prezidentskou kampaň v roce 2014, ale daňový úřad odečet neuznal.

Firma zahrnula do odpočtů 136 000 eur (asi 3,5 milionu korun), které firma ve skutečnosti použila v kampani na propagaci Kisky. „Věřil jsem, že se účtovalo správně,“ komentoval případ Kiska.

Podle Kisky nešlo při odečtu výdajů na jeho prezidentskou kampaň v roce 2014 o úmysl. „Vycházel jsem z toho, že ekonomické oddělení společnosti KTAG mi potvrdilo, že účtuje správně,“ uvedl v úterý prezident na speciální tiskové konferenci, kterou k případu svolal.

„Daňový úřad se neztotožnil s postupem účtování společnosti KTAG a nesouhlasil s odpočtem DPH společnosti,“ řekl Kiska. Úřady spočítaly, že je třeba doplatit daň ve výši 9 227 eur, k níž naběhlo ještě penále 15 543 eur a další asi dvoutisícová pokuta. Podle Kisky byly všechny částky firmou KTAG okamžitě po zjištění uhrazeny.

Jinak, srovnávat opilce s inteligentním člověkem a skutečným filantropem, i z hlediska vystoupení na půdě OSN - co na to říct? Nic, fakt nic. Proto vám zůstává i podpora od takových, jako jsou Marek nebo Hermánek nebo Petřík. Ale vám to stejně nikdy nedojde.

11 6
možnosti
JN

Mně je to pane Béreši samozřejmě jasné. :-) Akorát si lámu hlavu nad tím, jak to pánové Marek, Hermánek a Petřík dělají, když např. u mého předchozího blogu dokázali sami naklikat karmu takřka 48. Že by měli nějaké hackerské schopnosti? :-)

3 0
možnosti
Foto

I57v83a49n 17M90a54r80e80k

21. 9. 2017 20:24

Karma p.Nožičko R^

2 1
možnosti
Foto

Cituji:

"Také já, ač jsem český občan a Zemana jsem v roce 2013 na Hrad volil, uznávám, že na Andreje Kisku by se asi těch negativ našlo méně než Zemana."

Toto myslíte skutečně vážně?

Zkuste si zjistit, koho "produktem" je Andrej Kiska a čí hájí zájmy...

2 4
možnosti
PK

to by mě zajímalo,ale nemám čas to zjištovat...

0 0
možnosti
  • Počet článků 1585
  • Celková karma 40,12
  • Průměrná čtenost 3236x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik