Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den, vše, co v našich doporučení je, je vyzkoušeno, na školách realizovávo a vždy je to o přístupu učitele.

(ředitel, EDUkační LABoratoř)

2 4
možnosti
JN

Dobrý den, já věřím tomu, že to na některých typech škol, případně v některých předmětech fungovat může. Ovšem mám opravdu pochybnosti o tom, zda je možné aplikovat například individuální přístup k všem žákům, má-li jich učitel ve třídě 25 a víc.

Proto si myslím, že je špatně předkládat to jako nějaký univerzální souhrn doporučení pro všechny.

6 2
možnosti
Foto

No já se obávám, že v současné situaci ani učitelé jak známkovat nemají. Nějaké zkoušení na dálku prostě nemá oporu v našich zákonech a totéž platí o domácí výuce tak jak úrobíhá.

Takže můžete se tvářit jak známkujte, ale případný spor porstě prohrajete.

Navíc domácí známkování naráží na mantinely zabezpečení (jak zajistíte, že známkujete opravdu žáka ne jeho rodiče) tak na technické vybavení a na spoustu dalčíších problémů.

Takže bez ohledu na to jestli je správné známkování či slovní hodnocení známkovat tak aby to mělo nějakou právní váhu je nesmysl

0 7
možnosti
JS

ovšem, že to jde nám dokazuje Austrálie už spoustu let, jelikož tam škola na dálku už spoustu let funguje;-)

3 1
možnosti
MS

Autor asi nepochopil, co to je doporuceni.

Názorů od učitelů jak učit v této době, bude asi tolik, kolik je učitelů.

2 7
možnosti
PN

P13e53t75r 40N55e76m39e75c

6. 4. 2020 19:58

na základě podobných doporučení teď potřebujeme ve školství 17000 asistentů...skoro bych řekl, že cesta do pekel je dlážděna doporučeními neziskových organizací

12 1
možnosti
PN

P91e79t46r 63N36e86m11e96c

6. 4. 2020 19:15

Vrchní elf Kartous už radí školství minimálně od roku 2010, pokud se někdo domnívá, že jejich rady školství prospěli, nemůže být učitel.

12 0
možnosti
VV

Tak tady se hlavně ukazuje, že školství je široký pojem. Když se podíváme na 1. stupeň ZŠ, 2. stupeň ZŠ, střední školy a vysoké školství, situace bude zcela odlišná. Hodnocení prací studentů vysokých a středních škol podle klasifikační stupnice by nemělo představovat problém pro studenty a učitele ani za současných podmínek. Na 2. stupni ZŠ a odpovídajících ročnících gymnázií bych dal přednost slovnímu hodnocení. Na 1. stupni ZŠ bych nehodnotil vůbec, úsilí učitele bych zaměřil na vysvětlování látky, povzbuzování a udržování kontaktu s dětmi.

1 0
možnosti
VV

Myslím tím samozřejmě situaci, kdy jsou školy zavřené. Zbývající část školního roku bude třeba nějak citlivě vybalancovat.

Nejhorší varianta, která by mohla nastat, je ta, kdy by teď učitelé neznámkovali a až se žáci vrátí do školy, snažili by se ve zbývajícím čase nahnat klasifikaci za každou cenu. To není cesta. Bude třeba najít nějaký kompromis a v klasifikaci být jako učitelé v tomto pololetí trochu nad věcí.

1 0
možnosti
MG

Ucitel sa ma tak ako kazdy iny clovek riadit tymi radami, ktore su konstruktivne a pri uvazovani nad tym, ktore to su a ktore nie, ma otazka, ci prisli od neziskovky alebo ziskovky, relevanciu bliziacu sa nule. V tomto pripade je navyse rec o jednej konkretnej neziskovke, ktoru autor v texte generalizuje na "niektore neziskovky" a v titulku dokonca len na "neziskovky", co keby urobil v diplomke na UK, tak dnes problem, koho a ako ucit, pravdepodobne neriesi. Pritom s niektorymi radami sa, v zneni, v akom ich autor cituje, rozhodne nestotoznujem a zdielal by som jeho postoj, akurat v tejto chvili neviem, ci nahodou aj ta jedna konkretna neziskovka netvrdila v skutocnosti nieco, co sa od autorovej citacie lisi asi ako jednotne cislo od mnozneho.

1 2
možnosti
JN

V textu je řeč o dvou různých neziskovkách: EDUkační LABoratoř (zkráceně EDULAB) a EDUin. Jsem proto přesvědčen, že použití množného čísla je na místě.

1 0
možnosti
TT

Neomarxismus v jeho vítězném tažení žádný vir nezastaví! ;-)

10 1
možnosti
Foto

Rozhodně mělo MŠMT urychleně rozjet distanční vzdělávání po vzoru Austrálie, případně některých afrických států, které s ním mají mnoho desítek let zkušeností. V dnešní době by to neměl být tak velký problém, aby si s tím neporadili za pár týdnů.

1 0
možnosti
TT

No, nevím, jestli to, co vyrůstalo v Austrálii po dlouhá desetiletí, lze tady aplikovat v rámci několika málo týdnů.

0 0
možnosti
AS

Slovní hodnocení - zkuste smajlíky. Klady a zápory - růžové a černé bodíky. Na konci pak jen spočítáte, a i pro děcka to bude jednoduché:-) Dělám si srandu, nemáte to jednoduché, ale to nikdo z nás, já také najednou musím dělat spoustu věcí úplně jinak, nikdo mi neporadí, natož ministerstvo.

6 0
možnosti
JN

V tom máte určitě pravdu, děkuji za Váš příspěvek.

0 0
možnosti
IL

I68v52o 28L75y79č73k47a

6. 4. 2020 14:21

Souhlas a jako obvykle karma.

8 2
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 40,04
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik