Děkujeme za pochopení.
M32i23c30h29a52l 96O14r96s41á21g
Dobrý den, vše, co v našich doporučení je, je vyzkoušeno, na školách realizovávo a vždy je to o přístupu učitele.
(ředitel, EDUkační LABoratoř)
J61o38s27e98f 56N88o74ž56i71č35k40a
Dobrý den, já věřím tomu, že to na některých typech škol, případně v některých předmětech fungovat může. Ovšem mám opravdu pochybnosti o tom, zda je možné aplikovat například individuální přístup k všem žákům, má-li jich učitel ve třídě 25 a víc.
Proto si myslím, že je špatně předkládat to jako nějaký univerzální souhrn doporučení pro všechny.
R29a69d53e88k 96P30o74l30i48c41k25ý
No já se obávám, že v současné situaci ani učitelé jak známkovat nemají. Nějaké zkoušení na dálku prostě nemá oporu v našich zákonech a totéž platí o domácí výuce tak jak úrobíhá.
Takže můžete se tvářit jak známkujte, ale případný spor porstě prohrajete.
Navíc domácí známkování naráží na mantinely zabezpečení (jak zajistíte, že známkujete opravdu žáka ne jeho rodiče) tak na technické vybavení a na spoustu dalčíších problémů.
Takže bez ohledu na to jestli je správné známkování či slovní hodnocení známkovat tak aby to mělo nějakou právní váhu je nesmysl
J74i89ř21í 55S90c15h57m45i66d60t
ovšem, že to jde nám dokazuje Austrálie už spoustu let, jelikož tam škola na dálku už spoustu let funguje
M73a96r91t12i92n 16S85v69o27b91o52d14a
Autor asi nepochopil, co to je doporuceni.
Názorů od učitelů jak učit v této době, bude asi tolik, kolik je učitelů.
P13e53t75r 40N55e76m39e75c
na základě podobných doporučení teď potřebujeme ve školství 17000 asistentů...skoro bych řekl, že cesta do pekel je dlážděna doporučeními neziskových organizací
P91e79t46r 63N36e86m11e96c
Vrchní elf Kartous už radí školství minimálně od roku 2010, pokud se někdo domnívá, že jejich rady školství prospěli, nemůže být učitel.
V35á68c79l54a72v 61V85y13s24u88š59i30l
Tak tady se hlavně ukazuje, že školství je široký pojem. Když se podíváme na 1. stupeň ZŠ, 2. stupeň ZŠ, střední školy a vysoké školství, situace bude zcela odlišná. Hodnocení prací studentů vysokých a středních škol podle klasifikační stupnice by nemělo představovat problém pro studenty a učitele ani za současných podmínek. Na 2. stupni ZŠ a odpovídajících ročnících gymnázií bych dal přednost slovnímu hodnocení. Na 1. stupni ZŠ bych nehodnotil vůbec, úsilí učitele bych zaměřil na vysvětlování látky, povzbuzování a udržování kontaktu s dětmi.
V48á72c69l37a18v 12V25y74s11u68š36i83l
Myslím tím samozřejmě situaci, kdy jsou školy zavřené. Zbývající část školního roku bude třeba nějak citlivě vybalancovat.
Nejhorší varianta, která by mohla nastat, je ta, kdy by teď učitelé neznámkovali a až se žáci vrátí do školy, snažili by se ve zbývajícím čase nahnat klasifikaci za každou cenu. To není cesta. Bude třeba najít nějaký kompromis a v klasifikaci být jako učitelé v tomto pololetí trochu nad věcí.
M80i26c55h48a66l 28G83e72c57i92k
Ucitel sa ma tak ako kazdy iny clovek riadit tymi radami, ktore su konstruktivne a pri uvazovani nad tym, ktore to su a ktore nie, ma otazka, ci prisli od neziskovky alebo ziskovky, relevanciu bliziacu sa nule. V tomto pripade je navyse rec o jednej konkretnej neziskovke, ktoru autor v texte generalizuje na "niektore neziskovky" a v titulku dokonca len na "neziskovky", co keby urobil v diplomke na UK, tak dnes problem, koho a ako ucit, pravdepodobne neriesi. Pritom s niektorymi radami sa, v zneni, v akom ich autor cituje, rozhodne nestotoznujem a zdielal by som jeho postoj, akurat v tejto chvili neviem, ci nahodou aj ta jedna konkretna neziskovka netvrdila v skutocnosti nieco, co sa od autorovej citacie lisi asi ako jednotne cislo od mnozneho.
J26o45s81e57f 79N23o53ž52i61č50k26a
V textu je řeč o dvou různých neziskovkách: EDUkační LABoratoř (zkráceně EDULAB) a EDUin. Jsem proto přesvědčen, že použití množného čísla je na místě.
T40o73m92á97š 78T97a81t94í96č66e41k
Neomarxismus v jeho vítězném tažení žádný vir nezastaví! ;-)
J94a72r55o15s47l46a95v 14P86t72á55č55e34k
Rozhodně mělo MŠMT urychleně rozjet distanční vzdělávání po vzoru Austrálie, případně některých afrických států, které s ním mají mnoho desítek let zkušeností. V dnešní době by to neměl být tak velký problém, aby si s tím neporadili za pár týdnů.
T54o60m31á11š 30T58a16t85í67č20e84k
No, nevím, jestli to, co vyrůstalo v Austrálii po dlouhá desetiletí, lze tady aplikovat v rámci několika málo týdnů.
A80l54e67n49a 85S90a62s95k59o13v86a
Slovní hodnocení - zkuste smajlíky. Klady a zápory - růžové a černé bodíky. Na konci pak jen spočítáte, a i pro děcka to bude jednoduché Dělám si srandu, nemáte to jednoduché, ale to nikdo z nás, já také najednou musím dělat spoustu věcí úplně jinak, nikdo mi neporadí, natož ministerstvo.
J83o33s18e16f 15N65o46ž38i97č84k27a
V tom máte určitě pravdu, děkuji za Váš příspěvek.
- Počet článků 1584
- Celková karma 40,04
- Průměrná čtenost 3238x