Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RC

Porusim svuj zavazek a napisu neco, co s obsahem blogu nesouvisi, nebot jsem ho necetl. Ale souvisi to s tematem skolstvi v dnesni dobe.

Skolstvi ridi MSMT. Ministr dostal dotaz, zda maji ucitele znamkovat pri distancnim vzdelavani. Odpovedel, ze ne.....

Problem je, ze distancni vzdelavani je pro zakladni skoly NELEGALNI, protoze je v rozporu se skolskym zakonem..... To ti, co skolstvi ridi, nevi?

Rikejme tomu jakkoliv, ale nemuze se to nazyvat distancni vzdelavani.

Nevim, zda se ma skolstvi ridit radami neziskovek..... ale vyse uvedena rada MSMT taky neni koser.... Jak z toho ven?

6 1
možnosti
PL

Tak, odbory a neziskový, do všeho kecat, brát za to peníze a za nic nezodpovidat.

1 2
možnosti
PL

Sorry, nepřečetl jsem si odkaz na tu neziskovku, až teď. A to co píšou, jsou zcela normální postupy i během běžné výuky.

Trochu matoucí je to s tou chybou, ale chápu to tak, jak to dělám já, že nasdilim správný podrobné řešení a vyberu příklad, kde se chyboval nejvíc a rozeberu to. Jinak opravdu nic, co by nebylo prospěšné.

Co se hodnocení týče, tak hodnotím slovně, pokud to jde, pochvalu, něco nslusu k řešení, smajlikem a doplním procento úspěšnosti. Jde to, rozhodující je si to naplánovat a nepredimenzovat jak možnosti žáků, tak i své.

2 0
možnosti
Foto

Jak sleduji činnost Ministerstva školství, tak mám dojem, že i ta nejpitomější neziskovka by leckdy vymyslelo něco lepšího.

Když to vezmeme od (blahé paměti) s. akademika Zdeňka Nejedlého, může tu někdo uvést některého ministra, o němž by se dalo prohlásit, že za něho to šlo znamenitě?

5 9
možnosti
Foto

Minusáři nemohou. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Stále více neziskovek prokazuje, že pouze škodí.

Když už jsou to jen naprosto nekvalifikovaní budižkničemové přisátí na peníze daňových poplatníků, mohli by udělat nejlepší věc, to znamená vůbec nic.

Vám, pane Nožičko vyjadřuji svůj obdiv za Vaši práci v této nelehké době.

Karma R^

33 3
možnosti
JN

Děkuji Vám. Ohledně neziskovek bych pro jistotu zopakoval, co už bylo napsáno v diskusi níže: jsou neziskovky a neziskovky, a těch, které pomáhají potřebným, si rozhodně cením. Což ale není např. případ v článku zmíněné společnosti EDUin.

11 0
možnosti
VS

Co si to dovolují někam psát své názory, když jsou z neziskovek???

5 8
možnosti
PB

Nejde o to psát je, ale protlačovat zadními vrátky. Tak nějak po šmejdovsku.

19 0
možnosti
AL

Mám rád články, ve kterých lidé vyjadřují své názory o profesi, která je živí a jsou v ní profesionálové.

Navíc se od "odborníků" v diskuzi dozví, o učitelích nové zajímavosti, nebo dokonce o sobě: Že vás baví se pořád dohadovat s něčím takovým, jako je tahle parta kolaborantů, která si říká ,,vlastenci". Tito Ličkové, Řezníci, Petříkové a jim podobní budou první, kdo bude psát nový zvací dopis. Azbukou ...

--------

Ani jsem o sobě nevěděl, že jsem kolaborant, a že umím psát zvací dopisy v azbuce.

Doufám, že i zde se dočká vážená Dagmar Černá dalšího zaslouženého plusu.

:-)

9 1
možnosti
Foto

Ani jsem o sobě nevěděl, že jsem .... ale my to víme.

2 0
možnosti
LV

Jak to děláte, pane Nožičko? Máte přes 260 žáků a přitom ještě stačíte sledovat, co která neziskovka dělá úplně blbě, a napsat o tom docela dlouhé pojednání. Já jich mám něco přes 100 a jsem rád, když mi dají chvilku pokoj...

Ale jsou věci, se kterými souhlasím. Proč by se nemělo známkovat? Není důvod, pokud je jasně dán okruh kompetencí, které se budou prověřovat - o čemž nepochybuji - je známkování naprosto na místě. A právě v této době je naopak žádoucí známkování zachovat, skutečně nejsou prázdniny, na žáky je kladena poměrně velká zodpovědnost a je třeba zachovat alespoň ty školní rutiny, které lze. Testování a známkování mezi ně patří. Zvlášť pokud učíte profilové předměty, ze kterých budou dělat v červnu zkoušky.

A je potřeba chválit. Opět zvlášť v této z kloubů vymknuté a hysterické době je potřeba chválit za každou pozitivní drobnost. Už jenom za to, že žák poslal zpracované zadání. I když byste ho normálně nejradši vytahal za uši za to, jak to odbyl, že to natvrdo a nestydatě okopíroval z wikipedie (přestože má k dispozici elektronickou učebnici, kterou jste sám napsal a mohl to přinejhorším okopírovat z ní)... Musíte ho pochválit, každého zvlášť a každého oslovit jménem. Centralizovaná a odosobněná komunikace vede jen k tomu, že se rozutečou.

A nenechat se unést vztekem, který se nutně dostaví, když po padesátédeváté (ve Vašem případě i sto, i dvěstěpasesátédeváté) vysvětlujete pořád to samé... Kdyby se to stalo za normálních okolností, vysvětlíte to jednou, pro méně chápavé podruhé, zřídkakdy potřetí, to spíš pro ty, co nedávali pozor, a nic to s Vámi neudělá. To jsou asi nejhorší chvíle v distančním vzdělávání, to jsou ztracené doslova hodiny denně, ale dělat se nedá nic...

Osvědčily se mi cvičné testy, které neznámkuju a které jsou vlastně výkladem. Třeba u technologických postupů fungují testy, kde jsou postupy rozepsány do jednotlivých kroků a ty kroky zpřeházené. S pomocí učebnice je pak žáci musí seřadit ve správném pořadí.

To je moje zkušenost.

11 3
možnosti
JN

Souhlas a díky za příspěvek, pane Vitho.

0 0
možnosti
Foto

Prošel jsem si odkazy i pdf manuál...jedná se o doporučení (ne nařízení) a lze jen konstatovat, že míří pouze k tomu, aby zkusili učitelé respektovat změnu v realitě a přistoupili ke dětem a tím i k jejich rodičům trochu tolerantněji. Je naprosto jedno, kdo se na něm podílel, jde o doporučení vcelku rozumná a citlivá.

Že s tím budou mít problém typy učitelů přesvědčených, že všemu rozumí za všech okolností nejlépe a pro které je jejich povolání už tzv "diagnozou"...pro mne například není žádné překvapení :)

15 7
možnosti

Hele vy, tady jeden učitel napsal, že nikým nevolená neziskovka placená bůhví kým(rozuměj Sorošem, Bakalou, Kalouskem) jim chce diktovat, co a jak mají učit....a vy mu ty bábovičky rozkopete. A přitom neziskovka byla tak vděčné téma :-(

7 11
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 40,04
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik