Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, to je fakt síla....myslím si, že tady někomu mazání na jedničku s hvězdičkou. Už se zavedla diskriminace? Dobré vědět až tu bude někdo vyprávět o tom, jak Babiš zaváděl totalitu;-D

1 0
možnosti
Foto

A komu myslíte, že patří tahle platforma???

0 0
možnosti

To byla zvláštní diskuse......:-/

1 0
možnosti
Foto

... velice zvláštní.

0 0
možnosti
Foto

Tady mizí příspěvky jak v černý díře8-o

0 0
možnosti

Když se v diskusích objevují lidé jako např. Poborský, Matuška či Jandová, tak se tohle dle mých zkušeností děje poměrně často. ;-)

0 1
možnosti

Jsem seniorka, ale pro mně bylo platné baťovské ponaučení rodičů. neučíš se pro nás, ale pro sebe a čti...čti...čti a co ti nejde se snad naučit od druhých. V

4 0
možnosti

Opravdu mi není jasné, proč z diskuse zmizel včerejší příspěvek pana Nedvěda. Sice tedy v něm bylo použito jedno hanlivé slovo (což kritizoval diskutér, který sám nepatří zrovna k těm nejslušnějším), ovšem když to srovnám s tím, jaké urážlivé příspěvky jsou k vidění například pod včerejším blogem pana Vladimíra Šťastného a ty nechaly administrátory zcela chladnými...

Fakt mi není jasné, proč ze sebe pan Banga či paní Janků dělají čím dál víc směšné figurky, které skáčou podle toho, jak zde někteří z té "ideově správné" party pískají...

2 3
možnosti
Foto

Bejval jste jinčí frajer v diskuzích.

I přes nesouhlas se s vámi dalo diskutovat.

Ale kdeže loňské sněhy jsou.

1 1
možnosti

Tady je ta diskuze nejaka proridla. Vubec tu nejsou prispevky, na ktere jsem chtel reagovat a prisly mi emailem...

0 0
možnosti

Jak jsem napsal o kousek výš - administrace smazala příspěvek pana Nedvěda (absolutně nechápu proč) a když příspěvek smaže administrace, tak s ním automaticky zmizí celé vlákno pod ním. Také mě to mrzí, protože jsem se chystal reagovat na některé Vaše příspěvky, které součástí toho vlákna byly...

1 1
možnosti

Autore, jak byste posuzoval někoho z konzervatoře, když tam matematika není?

0 0
možnosti

Ono to ale není primárně o matematice (proč si autoři výzkumu vybrali zrovna trojkaře z matematiky a ne třeba z češtiny, netuším), ale o tom, že je vcelku logické, když mezi jedničkáři je více potenciálních zájemců o studium na VŠ než mezi trojkaři.

1 0
možnosti
Foto

Ona to není jenom otázka známkování, ale i redukce učiva, co degraduje naše školství

2 0
možnosti

A i kdyby se ty známky (při stejných znalostech) lišily až o jeden stupeň - tak co? I to by mělo patřit ke vzdělání, že nic na světě není stoprocentně objektivní a že tak to s hodnocením vypadá. Koneckonců, jak ve škole tak i v zaměstnání a jinde. A když se zavedly jednotné zkoušky - testy Cermatu, ketré, podle mne, byly snahou o sjednocení a zobjektivnění hodnocení, tak je to zase špatně a už to chtějí někteří rušit. Tak o co nám vlastně jde?

4 0
možnosti

Milí žáci, jednou ze znalostí, které patří ke vzdělání, je vědět, že nic na světě není stoprocentně objektivní. Takže ačkoliv můj kolega bude druhou polovinu třídy známkovat za stejné výkony jinak, než já, což snadno zjistíte, až o tom mezi sebou budete mluvit, tak my nehneme prstem aby se to srovnalo, protože pan Vítězslav Drozd to takhle považuje za správné.

2 0
možnosti

To, že bylo prokázáno, že při stejných znalostech se známky liší až o jeden stupeň (z pěti!) pana autora nijak nezaujalo.

Zato nás veváhá informovat o tom, že o schopnostech studovat historii nebo třeba anglistiku podle něj ze všechno nejlépe vypovídají známky z matematiky (lišící se o stupeň).

Inu, jsme v Čechách.

0 4
možnosti

Prostě někteří Kubíčci musí být za každou cenu rýpaví a demagogičtí, že ano? ;-)

Já nikde nepíšu o tom, že pro schopnost studovat vámi zmiňované obory je nejdůležitější známka z matematiky, ale že mi přijde logické, když mezi žáky, kteří mají trojku z matematiky již na ZŠ, je méně potenciálních zájemců o studium na VŠ než mezi jedničkáři.

A že například dvojkař z jedné školy může mít lepší znalosti než jedničkář z druhé školy, je známou věcí již řadu let a nemyslím, že by to platilo jen v Čechách či na Moravě. Jak už napsal pan Drozd výše, právě proto se k nelibosti některých zavedly jednotné přijímací zkoušky na SŠ nebo společná část maturitní zkoušky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 39,74
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik