Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma.Bylo mi divné,proč máte tak nízkou karma.Ted už to chápu.Blogy,které já považuji za dobře a rozumně napsané ji většinou nemívají....;-)

1 0
možnosti
JN

Potom mi není jasné, proč např. tenhle blog:

https://vodvarka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=655671

který v diskusi velmi chválíte, má karmu 46,28. ;-D

A co se týká tohoto mého: já myslím, že karma 28,76 při 890 přečteních (aktuálně) zase tak katastrofální není. ;-)

0 0
možnosti
PB

...... pár let temu nazad,- (tehdá bez chytrej telefonů!),- študáci zahajovali "svaťák" před maturitou a klofli mne na Svoboďáku, coby možnýho sponzora chlastačky. Vytasil sem kilo, s tem že je dám, když mi správně odpoví na dvě otázky,- ...... rok objevení Ameriky a rok narození Komenskýho ?!?!?,- a ticho !, prázdno, ševelení, dohady, pár marnejch pokusů, pár typů,- marnost nad marnost! Šel sem do nápovědy,- obě tyto "události" vod sebe dělí přesně STO let !,- ...... nedali to !!! a já, starej vůl, si to pamatoval ze základky!,-........ jóóó, a ušetřil sem teho kiliána !

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti

Jo, a to mně ještě napadlo - Vy jim to můžete krásně vrátit, až bude Mezinárodní den dětí!;-D Krásně bych jim to připomněla hnusnou písemkou.;-)

2 0
možnosti
JN

Tak zákeřný zase nejsem :-), a navíc učím na střední škole, kde jsou žáci ve věkovém rozmezí 15 - 20.

0 0
možnosti
Foto

Já Vám (a ostatním Vašim kolegům) přeji ke Dni učitelů přeji něco, co asi bude pouze odpovídat Vašemu snu. A to je konečně rozumný, slušný a schopný ministr školství!

R^R^R^

Jen mě trochu zarazil název té soutěže PISA. Nějak mi to připomnělo klasickou hru žáků základní školy - kdo dočůrá výš! ;-D

1 0
možnosti
JN

Tak tohle by mě z toho názvu odvodit nenapadlo :-), přesto děkuji za příspěvek i za přání.

0 0
možnosti
JN

Děkuji, pane Caho. O tom AErobotovi jsem nikdy neslyšel, ta cena mi přijde až podezřele nízká...

0 0
možnosti
Foto

H87a85n21a 74V95l22k20o28v94á

28. 3. 2018 14:15

Tak popravdě Josefe - Já jsem Vám to do posledního odstavce věřila. ;-(

Sice mne omlouvá že jsem mimo obor, ale přes mé IQ, které už nezajímá ty co ho řešili až na pí Rank a p. Vokouna...jo - a Dvořáka...podstata mne zajímá.

Takže roboti - to je fikce nebo máte? (tak trošku tuším že nemáte)...

Tak Vám aspoň přeji vše NEJ ke Dni učitelů.

0 0
možnosti
Foto

Milá paní Vlková, žádný vyučovací robot na Vás nemá! Ovšem v jediné věci je lepší: má vypínač! R^

0 1
možnosti
Foto

Dnes jednoznačně karma.

1 0
možnosti
PL

P45e89t33r 96L53a11n47g49e56r

28. 3. 2018 14:11

Karma a vše nejlepší k učitelskému svátku kolego.R^

2 0
možnosti
JN

Děkuji, aspoň něco...

0 0
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 39,79
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik