Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P79e79t29r 62N89e32d16o28m93a 4559647368840

tady se slecna v USA dozaduje vstupu do chlapecke skautske organizace a je nekompromisne utrena: https://www.youtube.com/watch?v=wnXUYJLI6uI

0/0
21.8.2019 17:26

B76e93d82ř66i84c62h 49V72e89v59e73r89k82a 4490825321499

Nevrtíte vy náhodou trochu nožičkou, Nožičko?

>>Vedení sboru odmítá žalobu i tvrzení, že dívku nepřijali kvůli jejímu pohlaví. Dívka by podle nich byla přijata, pokud by upoutala pozornost mimořádným talentem a velkou motivací.<<

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/divku-odmitli-prijmout-do-chlapeckeho-sboru-matka-ho-zaluje-za-diskriminaci-40293201

0/0
20.8.2019 14:53

L67u22m12í61r 15V62i30t25h66a 2417117306872

Co jste vlastně chtěl sdělit? Že pan Nožička má pravdu?

+1/−1
20.8.2019 18:19

B11e29d82ř28i65c40h 96V80e54v33e63r18k89a 4290545711169

Moc bystrý nejste. Aby vás pan Nožička nezařadil mezi ti své "lesní hlodavce či lidi, jejichž IQ je s nimi srovnatelné"... i když asi nezařadí - je na tom evidentně podobně jako vy, když vám dal plus.

0/0
21.8.2019 16:37

W81a33l95d53a 86W51i34n33t71e41r 6627509281309

A Vy jste bystrý? Že šlo o gender provokaci ze strany matky, se asi dovtípil každý a že vedení chlapeckého souboru se distancovalo od obsahu žaloby, která se točila kolem pohlaví, bylo také učiněno s ohledem na gender, tedy aby to nebylo o něm, ale o talentu a motivaci - každý normální, který vnímá absurditu doby potenciálních pohlaví v počtu 71. a ví, do jakých sfér už prorostl gender, odůvodnění se nabídlo samo. Vás ale spíš irituje, že se o této záležitosti, která vrhá špatné světlo na marxistickou gender demagogii, mluví a píše - skutečně jde o marxistický "masterstitch", který by neměl být přecházen jiným "vysvětlením". Opírat se o vyjádření, které bylo obranou před absurdním udáním a brát jej jako že vše bylo jinak, může jen velmi nebystrý. :-)

0/0
22.8.2019 12:04

B48e52d12ř57i54c17h 64V82e51v34e68r23k87a 4470525251429

>>absurditu doby potenciálních pohlaví v počtu 71.<<

Každý může vnímat absurditu někde jinde. Já ji zas vnímám u lidí jejichž obsesivní chování je nutí pořád a pořád opakovat tu svou obehranou písničku o "sedmdesáti jedna potencionálních pohlavích". A stejně jako např. u lidí, kteří se obsesivně vymezují proti homosexuálům z důvodů, že (velmi často) jsou sami homosexuálové, bych řekl, že i v případě obsese "potenciální pohlaví v počtu 71." se u většiny takových lidí může jednat o to, že oni sami se v "skrytu duše", možná to nepřiznají ani sobě, považují za 56. Nebo 57.? Ono to je v podstatě jedno, protože jen tento typ lidí má "zmapovaná" takto "vysoká čísla" pohlaví a "ví" proto přesně, co obnáší 56., 57. nebo 71. Nu, nezávidím vám.

>>marxistickou gender demagogii<<

Nu - už by snad konečně nějaký "myslitel" od "vás" mohl alespoň naznačit, co je na genderu marxistického. Zda to je demagogie nebo není, to pak už může být věcí názoru - ale když někdo o něčem tvrdí, že to je "marxistické", měl by to mít něčím podloženo. Zatím jsem ale žádné "zdůvodnění" proč by měl být gender "marxistický" nikde neslyšel ani nečetl - obávám se proto, že to je pouze zažitý blábol, kteří lidé vašeho typu po sobě papouškují navzájem aniž by vůbec tušili jak velké bláboly tím z úst (klávesnice) vypouštějí. Nu, opět vám nezávidím - a na vašem místě bych proto o "bystrosti" resp. "nebystrosti" raději cudně pomlčel.

0/0
22.8.2019 13:32

J74o53s60e58f 76N33o43ž24i76č57k94a 5925981439396

Když už jste tak ""vtipný ": co si o tom myslí různí lesní hlodavci či lidé, jejichž IQ je s nimi srovnatelné, to je mi PANE Veverko fakt srdečně jedno.

Já nyní relaxuji u moře, takže další reakce ode mne již nečekejte, nicméně dovolím si vám ještě připomenout, že jste opět porušil váš slib ohledně půlročního nechození do diskusí pod mými blogy. ;-) Je otázkou, zda byste tuhle vaši závislost neměl začít léčit. Mějte se krásnější. :-)

+1/−1
20.8.2019 18:38

B36e12d25ř64i86c71h 10V64e51v98e80r70k84a 4730635861799

>>reakce ode mne již nečekejte<<

Já vaši reakci nečekám nikdy - nebo jste opravdu tak neuvěřitelně namyšlený, že se domníváte, že mě zajímá jak zareaguje člověk, který je schopen psát tak neuvěřitelně hloupé blogy, jak zde dlouhodobě činíte?

>>že jste opět porušil váš slib ohledně půlročního nechození do diskusí pod mými blogy<<

Nu, je to tak, že vám jsem rozhodně nic nesliboval - pouze jsem poznamenal, že hloupost vašich blogů je tak nebetyčná, že na vás opravdu nemám čas a proto chození do diskusí pod vašimi blogy brutálně omezím. Což jsem, řekl bych, více než dostatečně splnil. Já tu na rozdíl od vás nezabíjím čas každý den.

>>Je otázkou, zda byste tuhle vaši závislost neměl začít léčit.<<

Máte na mysli "závislost" týkající se "chození do diskusí pod vašimi blogy"? No to je fór - odmlčel jsem se (s opravdu velmi velkými výjimkami) od konce června - takže téměř na dva měsíce - čili kdybychom sečetli počet písmenek, který jsem od toho konce června do vašich diskusí vložil - a počet vašich písmenek, které jste do diskusí vložil vy (a to nepočítám ty nesmyslné blogy, kterými "oblažujete" svět v průměru zhruba dvakrát do týdne), řekl bych, že to je opravdu hodně vtipné, že zrovna vy zde vytahujete "něčí" "závislost" na blozích idnes a to, že by se z ní měl "léčit". Nejste na blogu idnes náhodou závislý spíše vy než já, pane Nožičko? Ale že se ptám... každý závislák vám přece řekne, že on je v pohodě. Tak si tu svou "pohodu" užívejte, závislý na svém blogerském "egu" Nožičko.

0/−1
21.8.2019 17:01

Š56á97r86k96a 66M71a70t28y67á43š76o58v68á 1881525892389

a vyšetřili už tu matku???

+2/0
20.8.2019 10:16
Foto

T86o84m31á87š 37F70l74a88š19k59a 5955625576491

Mně to připadá, že prostě jedna maminka není normální (takových lidí je) a podala žalobu. Soud ji smetl ze stolu velmi rychle. Jen tak mimochodem jak dlouho to u nich trvalo od podání žaloby k vynesení rozsudku? To už bloger nezmiňuje. Stalo se to v Německu, tak to se to musí rozmáznout.

+4/0
17.8.2019 8:27

J23o70s24e45f 10N55o42ž68i40č53k45a 5295371339156

Tak mě by opravdu zajímalo, zda byste to Vy a někteří další přešli takhle lehkovážně i v případě, když by ta matka byla např. Ruska. ;-)

0/−4
17.8.2019 8:32
Foto

T81o19m38á79š 56F85l77a64š91k29a 5375225186571

V Rusku? Tomu sám nevěříte. Tam by ji už zavřeli do blázince a bez jakéhokoliv soudu. Myslím, že to Vy schvalujete a to Vám vyhovuje.

+3/0
17.8.2019 8:42

T21o74m65á19š 92K62u87c54h52a51ř 3437951278541

Soud už rozhodl:

"„Vzhledem ke specifickému zvuku čistě chlapeckého sboru je vedení souboru oprávněno odmítnout dívky, jejichž hlasy neodpovídají tomuto zvukovému obrazu,“ odůvodnil rozhodnutí předseda sebátu Jens Tegtmeier."

Takže zdánlivé vítězství. Ale jen zdánlivé, situace v Německu je tak zoufalá, že zástupce pěveckého sboru, ani soud si netroufli říct, že ji nevzali jednoduše proto, že sbor je chlapecký a basta. Měli tak sevřené půlky, že vymýšleli a obhajovali důvody, proč jako holka nemůže do chlapeckého sboru. To je jako muset obhajovat, že ženy by neměly chodit na pánské záchodky, ne proto, že jsou prostě určeny mužům, ale protože pisoár nemá prkýnko a studil by je do zadku . Děs. :-/

Teď se dotyčná může klidně odvolat a nechat si vypracovat posudek, že ta holka má hlas jako kluk a budou ji muset vzít. :-P

+9/0
16.8.2019 23:34

J77o51s17e43f 50N82o36ž49i66č81k11a 5635451169326

Naprosto výstižně napsané. Byť někteří budou i tak tvrdit, že je vše v naprostém pořádku...

0/0
17.8.2019 6:54

B26e72d42ř33i21c29h 77V79e20v44e69r26k37a 4650855461609

>>Takže zdánlivé vítězství.<<

Ano, "zdánlivé vítězství" hlupáctví, které se snaží z každého podobného komára udělat velboudla. Ale ano, opravdu jen zdánlivé vítězství tohoto druhu hlupáctví.

Pro každého normálního člověka to ale je naprosto zřejmé vítězství zdravého rozumu.

>>Měli tak sevřené půlky, že vymýšleli a obhajovali důvody<<

A že by nikdo neměl sevřené půlky, jen by si prostě myslel to co říká - to vás nenapadlo? Nejste to náhodou vy, kdo tu máte "sevřené půlky" - a pan Nožička, soudě podle jeho reakce na tento váš příspěvek, sevřené nožičky?

A mimochodem - proč by, kdyby měla hlas zabarvený jako chlapec a měla opravdu velký talent, v tom sboru, i přes svou "pipinku", nemohla zpívat? Podle mě je tedy rozhodně mnohem horší to, co tady v blozích např. pan Nožička dlouhodobě píše - než kdyby se nedejbože stalo, že by jí do toho sboru přijali, protože by se domnívali, že hlasem zapadá a její talent bude tomu sboru přínosem. Jistě, bylo by to trochu zvláštní - ale rozhodně by to nevěstilo žádný konec světa, jak se některé nudící se nožičky snaží svým hloupějším spoluobčanům namluvit.

0/0
20.8.2019 18:02

L68u32m86í49r 22V93i71t34h30a 2707187836182

Když to shrnu - nemůžete pana Nožičku vystát, tak si hledáte hůl, abyste si mohl bouchnout. Pan Nožička má poněkud svérázný pohled na svět, takže to nebývá těžké, ale myslím, že v tomto případě by se ta hůl mohla nebezpečně stočit směrem k Vaší zadnici, pane Veverko.

0/−1
20.8.2019 18:22

B39e27d81ř32i36c78h 10V71e16v35e98r71k96a 4980795661989

>>nemůžete pana Nožičku vystát<<

Ne, proti němu osobně nic nemám. Jen mi jeho pohled na svět nepřipadá "svérázný", ale hloupý.

Co se týče "holí" a zadnicí" - na to je tu expert pan Nožička, jak jste sám trefně poznamenal, když jste jeho pohled na svět označil za "svérázný" - škoda jen, že jste si nevšiml, že je již dávno za hranicí "svéráznosti" - jak jsem již výše poznamenal. A co se týče těch vašich "zadnicí" - ještě bych vám k tomuto vašemu tématu, pane Vitho, doporučil, abyste se v prvé řadě staral o svoje.

0/0
21.8.2019 16:42
Foto

J83a79n 44H49o93r22á28č81e14k 7782706975898

pane Veverka, cemu nerozumite na slovnim spojeni chlapecky pevecky sbor?

V dnesni dobe jsme si vsichni tak strasne moc rovni teda obracene vsichni jsou si rovni, a zeny maji pristup vsude a vsichni se boji jenom ceknout, aby na ne neskocily aktivistky a nezlikvidovaly je. Tohle je dnesni Evropa a zapadni svet. Takze proste zastupce verejneho sboru nemuze jednoduse rict, ma pipinku tak k nam nepujde, bo je to diskriminace na zaklade pohlavi.

Je to vsechno postavene na hlavu. Predstavim si pansky klub, kde jako cleny musi prijimat zeny, protoze diskriminace.

Predstavim si zensky klub kam by prijali muze. Teda ony by ho asi prijaly, ale proc by chlapi lezly do neceho takoveho a nebyly homosexualni?

Je to tak ze zensky se cpou tam, kde maji pocit, ze toho sveho nemuzou ovladat, a protoze vetsinou v techto mistech je vetsi legrace, protoze tam nejsou zensky.

Pak staci jedna aby celou tu atmosferu pokazila.

Ale co Vam to vysvetluju, Vas to nezajima, hlavne ze se mate proti cemu vymezovat :)

0/−1
21.8.2019 11:24

B57e69d94ř11i14c52h 44V15e39v17e45r87k61a 4960875771249

>>zeny maji pristup vsude a vsichni se boji jenom ceknout, aby na ne neskocily aktivistky a nezlikvidovaly je<<

Ne, opravdu nevidím svět tak paranoidně, jako vy nebo pan Nožička.

>>Takze proste zastupce verejneho sboru nemuze jednoduse rict, ma pipinku tak k nam nepujde<<

Znovu opakuji, že to tvrdíte vy a vám podobní - a jiní lidé si zas mohou myslet něco jiného - jak jsem výše psal a opakovat se s tím zde už nebudu.

>>Je to tak ze zensky se cpou tam, kde maji pocit, ze toho sveho nemuzou ovladat, a protoze vetsinou v techto mistech je vetsi legrace, protoze tam nejsou zensky.<<

Opravdu myšlenka hodná "génia".

>>Ale co Vam to vysvetluju, Vas to nezajima, hlavne ze se mate proti cemu vymezovat :)<<

Ano. Co vám to tady celé vysvětluji - vás to opravdu nezajímá - hlavně, že se máte proti čemu vymezovat. Moc hezky jste ten svůj "geniální" příspěvek shrnul. Děkuji a přeji hezký den.

0/0
21.8.2019 16:57

D94a90n67i31e86l 37K48r67a44u14s 4621493322104

Kdybyste své myšlenky začal ventilovat až po rozhodnutí soudu, který dle očekávání žalobu zamítl, bylo by to nejlepší.

Jeden hlupák není nikde na světě totéž, co zbytek společnosti, v níž žije, ačkoliv média informaci o něm zveřejní mnohem raději, než o té běžné a celkem normální většině.

+3/0
16.8.2019 21:47

V39l72a26d76i38m75í94r 93M36a31l93ý

Pan Nožička něco zásadního nepochopil: diskriminovány se smějí cítit jen ženy a dívky, ne muži a chlapci.

+1/0
16.8.2019 21:00

V53e72n98d60u41l25a 40S13z88l83a78u40e67r69o42v56á 7432686487808

Nadpis...

Jo? To už je rozhodnuto soudem? Nebo když podám návrh k soudu, aby mě vyhlásil králem světa, tak jsem králem světa?

+1/0
16.8.2019 18:33

J64i17ř16í 16C25a45j29t58h12a28m10l 9643457370422

Zase je v alejích nab,ito...

0/0
16.8.2019 15:28
Foto

M63i48c16h12a88l 31G46r42e25š59l42i57k 9171946282616

No zatím není. Jestli jste si to všiml... ;-)

0/0
16.8.2019 13:47
Foto

P34a87v49e38l 46V66á92v45r95a 2946815117696

mě spíše zaujala argumentace toho chlapeckého sboru, který jze strachu namísto aby jasně řekl, že ta ženská je provokatér a oni nikdy nemůžou už z principu přijmout nikoho než chlapce, tak vypouští bláboly jako že "nebyla dost talentovaná" a že "kdyby byla, tak by jí místo našli."

To je to alarmující, že ten sbor nejspíše nevěří, že určitě vyhraje.:-((

+6/0
16.8.2019 13:40

B82e24d93ř40i37c78h 17V36e66v59e59r28k73a 4890555811879

>>To je to alarmující, že ten sbor nejspíše nevěří, že určitě vyhraje.:-((<<

Anebo druhá možnost: opravdu si myslí, co říkají. Vy tenhle stav mysli neznáte?

0/0
20.8.2019 18:06
Foto

P22e63t82r 66Š74e75b94e97s94t96a 8558690169927

Při čtení zpráv tohoto typu si říkám, jak malý musí člověk duševně být, aby takhle mlátil pořád dokola prázdnou slámu.

Vzít bulvární článek, nepochopit princip podávání žaloby v demokratické zemi a dělat z toho dalekosáhlé závěry o společnosti.

Ale je možné, že se někde jinde najde jiný malý člověk, který na základě tohoto nesmyslu sepíše jeden takový, který bude vypovídat o společnosti u nás.

A my ostatní se nakonec utopíme v blábolech malých lidí, kteří nemají perspektivu větší než od hnoje k pumpě.

+11/−8
16.8.2019 9:06

J49o44s71e42f 44N48o27ž78i26č21k34a 5675371899206

:-) Pane Šebesto, dnes dopoledne jsem měl při jízdě autem puštěný Radiožurnál - a představte si, i tam vysílali reportáž, pojednávající o tomhle případu. A nepamatuji si to sice doslovně, ovšem reportér ji končil větou ve smyslu, že ani mužské pěvecké sbory už tedy ode dneška nejsou to, co bývaly.

Fakt jsem netušil, že i veřejnoprávní rozhlas řadíte mezi bulvár... 8-o

+5/−5
16.8.2019 11:56

V72í75t 46B63r18z81o27b27o13h17a47t97ý 7410412813611

Bulvární prvek se může objevit i ve veřejnoprávním médiu. Nicméně reportáž v ČRo se zabývala spíš podstatou případu. Zejména bylo zmíněno, že o diskriminační žalobu na základě selekce dle pohlaví vlastně vůbec nejde. Sbor holčičku totiž neodmítl na základě pohlaví, nýbrž na základě nedostatku talentu, což nekoreluje s tím, že se holčička dostala do elitní skupiny pěvců podporovaných místní univerzitou. Žaloba mi sice stále nepřijde jako správné řešení, když jsem si to ale poslechl celé, dokážu to pochopit. Celkově v té reportáži byl případ srozumitelně a pochopitelně vysvětleno, narozdíl od hysterie, kterou jste tu předvedl Vy. A rozhodně reportér Jabůrek nekončil reportáž něčím právě tak bulvárním jako jste tu zmínil.

+6/0
16.8.2019 13:24

J65o59s65e19f 82N12o57ž20i43č69k42a 5465701429176

Buď jste tedy poslouchal něco jiného než já nebo zde záměrně lžete: teď jsem si to schválně znovu pustil na webových stránkách Radiožurnálu a poslední věta reportéra zněla: "ani mužské pěvecké sbory už zřejmě po dnešku nebudou tím, čím doposud byly."

A ohledně toho, co důležitého jste se dozvěděl z té reportáže na Radiožurnálu: skoro to samé jste se ovšem mohl dozvědět, pokud byste v mém blogu rozklikl odkaz na článek z iDNES, který jsem tam dal:

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/nemecko.A190814_161127_zahranicni_dtt

K tomu, že se sbor hájí tím, že holčičku ve skutečnosti nepřijal kvůli nedostatku talentu: jak už napsal výše pan Vávra, i mně přijde trochu divné, že se to sbor snaží uhrát na tohle, místo toho, aby jednoduše řekli, že jejich sbor je odjakživa chlapecký a žádnou dívku proto přijmout nemohou. I to dost možná o něčem vypovídá...

+1/−1
16.8.2019 14:29

V47í15t 87B32r31z18o16b97o20h31a27t68ý 7340952493841

tak to se přiznávám, možná jsem si skutečně pustil jinou reportáž

Každopádně, Vy na svém blogu řešite celou věc jako absurditu vzhledem k pohlaví, ono je to ale kapku jinak.

+2/0
16.8.2019 15:03
Foto

P46e44t59r 67Š17e71b80e37s70t27a 8358290479497

A představte si, že ČRo pojednává o právních argumentacích a podstatě soudního jednání, zatímco vy tady píšete o akvabelách a gymnastkách a rozvíjíte naprosté bizarnosti jako "letní škola IT pro dívky".

+2/0
16.8.2019 14:50

J80o55s69e10f 98N92o53ž19i60č52k59a 5605541869656

Pane Šebesto, cílem mého blogu opravdu nebylo detailně popsat, jak celá kauza probíhá, čím argumentují obě strany sporu, atd. - to všechno jste se mohl dozvědět z článku na iDNES, na který jsem vložil v článku odkaz, případně z jiných zpravodajských médií.

Zrovna tak by asi nemělo moc smysl, pokud by někdo napsal např. blog, v kterém by detailně vylíčil průběh včerejšího fotbalového zápasu mezi Plzní a Antverpami. Zatímco napsat blog, který by se zamýšlel nad úrovní současného českého fotbalu, by určitě od věci nebylo.

0/−1
16.8.2019 15:21

V42í33t 24B93r84z94o12b21o74h98a75t34ý 7590602133811

Pane Nožičko, zase ty Vaše polopravdy. Chlapecký sbor zatím jen čelí obvinění nějaké "matky". Zda jde nebo nejde o diskriminaci rozhodne soud. Děláte zde naprosto předčasné závěry na základě podivného rozhodnutí jedné paní, která si zřejmě vykojila část mozku nebo se spíš dělá zajímavou na vlně současných světových událostí.

Ač uznávám, že celá situace je značně absurdní, Vy (stejně jako dotyčná matka) zviditelňujete svůj blog nadpisem, který celou situaci značně zkresluje.

Mimochodem, když máte takovou obavu, aby tyto trendy nedorazily k nám, tak konkrétně na Uherskohradišťsku - loni i letos jsem na Velikonoční pondělí viděl mezi chlapci i několik holčiček chodit po koledě - to mi přijde víc absurdnější, než když nějaká německá slepice podává žaloby. A vlastně viděl jste někdy muzikál Noc na Karlštejně? :-):-)

+6/−5
16.8.2019 9:05

J85o60s70e50f 70N97o34ž95i55č41k37a 5825161179566

Jak jsem se již vyjádřil v diskusi níže, titulek není úplně přesný (přesnější by možná bylo "Tak už i nepřijetí dívky do chlapeckého sboru považují někteří lidé v Německu za diskriminaci"), ale já nicméně předpokládám, že převážná většina čtenářů si přečte nejenom titulek, ale i samotný text.

K tomu, co jste viděl na Velikonoční pondělí: nevím, kde to konkrétně bylo, ale pokud je mi známo, tak v některých vesnicích se již delší dobu udržuje takový zvyk, že dopoledne chodí po pomlázce či šlahačce kluci, odpoledne pak holky. Pokud chodili společně, tak by mi to trochu zvláštní přišlo, ale určitě ne tolik, jako když se matka dožaduje přijetí své dcery do chlapeckého sboru.

+1/0
16.8.2019 12:06

V27í92t 71B37r93z21o35b61o53h77a44t94ý 7100332683921

Ano na základě titulku jsem si přečetl text, který vlastně popírá titulek, nepřijetí dívky do chlapeckého sboru totiž NENÍ v Německu diskriminace (alespoň zatím). Váš titulek je naprosto klasický clickbait.

Co jsem viděl na Velikonoce nebyl případ jedné vesnice, navíc takové ve které se Vámi zmíněný zvyk ani nepraktikuje, navíc to nebylo ani odpoledne, ani dopoledne, nýbrž ráno ;) A není to uplně ojedinělé - znám jeden takový případ i v mém okolí. Za vším stojí přemotivované matky, jak u nás, tak i v Německu.

+1/−1
16.8.2019 12:42

J57o56s70e72f 10N82o46ž93i44č98k27a 5475521679286

Tak ta Vaše věta: "nebylo to ani odpoledne, ani dopoledne, nýbrž ráno..." je opravdu kouzelná (ono ráno není podle Vás dopoledne? ;-)), ale hlavně, že máte jasno ohledně toho, že za vším stojí přemotivované matky... :-)

Zkrátka, v téhle "plodné" diskusi s Vámi nevidím smysl dále pokračovat, tak Vám přeji hezký zbytek dne.

0/0
16.8.2019 14:34

D14a66n52i57e40l 87T33o19m69á59š 6971278728362

Přiznám se, že nejsem expert, ale ráno a dopoledne asi opravdu není totéž:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Dopoledne

0/0
16.8.2019 14:49

J13o33s72e86f 47N78o36ž45i44č55k43a 5565761929946

Já také nejsem expert, ovšem jde o to, že pokud by někdo viděl ty velikonoční koledníky třeba v 9 hodin, tak by nejspíš měl pravdu jak ten, co by řekl, že chodili ráno, tak i ten, který by tvrdil, že chodili dopoledne. Nebo ne? ;-)

0/0
16.8.2019 15:23

V93í87t 19B85r58z39o37b57o75h37a14t34ý 7470102233121

Ne, obě tvrzení nemohou být pravdivá, protože ráno není podmnožinou dopoledne. Platí-li tedy definice dopoledne dle SSJČ odkaz viz. níže, nemáte pravdu. Všeobecně přijímaná konvence u nás říká, že ráno je období mezi 6-10, dopoledne mezi 10-12. Na vše dohledáte zdroje, není to skutečně z mé hlavy ;) Byl-li tedy dle Vašeho příkladu koledník viděn v 9, byl viděn ráno, nikoli dopoledne.

Ale stále platí, že byste udělal líp, kdybyste se místo tohoto hnidopišství, kterým posunujete diskuzi na slepou kolej, zaměřoval na udržení konzistence diskuze ;)

0/0
16.8.2019 15:47

V65í72t 66B40r74z54o59b15o87h91a68t32ý 7950232833211

Co je a není ráno dle mě, je poněkud bezpředmětné, osobně zde ale mohu doporučit Slovník spisovné češtiny, případně Slovník spisovného jazyka českého (oboje dostupné online na stránkách Ústavu pro jazyk český AV ČR http://ujc.avcr.cz/elektronicke-slovniky-a-zdroje/ ), kde se dozvíte, že dopoledne je ta část dne, která leží mezi ránem a polednem ( https://ssjc.ujc.cas.cz/search.php?hledej=Hledat&heslo=dopoledne&sti=EMPTY&where=hesla&hsubstr=no ), nicméně skutečně netuším co je na tom kouzelného, ale to mi předpokládám nevysvětlíte, že?

Apropo já nemám tendenci odbíhat od jádra diskuze někam za okraj a řešit nesouvisející hlouposti jako rozdíl mezi ránem a dopolednem ;). Když ale diskutovat nechcete či neumíte, je to samozřejmě Vaše svaté právo, leč docela zbabělé ;)

Hezký zbytek dne i Vám.

0/0
16.8.2019 14:58

J40a24r75m71i88l40a 24P96í74c74h96o59v43á 5542887444313

Pane Brzobohatý, to, že koledují jen chlapci, jsem brala za diskriminaci už jako dítě i já, a to bylo v době před cca 50 roky, kdy se to ještě za žádnou diskriminaci nepovažovalo, kdy to prostě byla tradice. Byla jsem proto ráda, že třeba už moje dcera v českém městě o Velikonocích chodila po koledě společně s ostatními holčičkami, všem dosavadním tradicím navzdory. Pravda, na Moravě by to nešlo, Morava stále drží tradili koledníků-hochů.

0/0
16.8.2019 13:19

V53í77t 82B20r61z29o49b37o14h96a65t69ý 7150602613521

Spousta tradic je diskriminačních, ale jsou to tradice a pokud je chceme udržovat, musíme se s touto diskriminací smířit. Pokud chceme tradice pošlapávat, můžeme na Velikonoční pondělí posílat koledovat i dívky. Přijde mi to sice hloupé, ale ctím určitou svobodu a dokážu tedy mít pochopení. Rozhodně bych kvůli tomu nerozpoutával hysterii, jako pan Nožička ;)

0/0
16.8.2019 13:32

V92e92n33d34u50l22a 34S58z69l64a10u56e10r70o43v13á 7332116527458

Proč je absurdnější, když holčičky chodí po koledě?

0/0
16.8.2019 18:38

V11í11t 77B94r35z43o84b43o57h36a69t24ý 7440162493601

Protože do německého chlapeckého sboru zatím žádná dívka nechodí a pravděpodobně ani chodit nebude, kdežto holčičky praktikující ryze chlapeckou tradici jsem již na vlastní oči viděl. Toliko do absurdnosti.

0/0
16.8.2019 19:08

P65a20v79e40l 52D33o49b96r29o91v37o42l62n62ý 1468131176254

Tragédie dnešní doby nespočívá ani tak v tom, že někdo někoho zažaluje za naprostou pitomost, různí pošuci se vždy najdou, ale v tom, že se touto pitomostí někdo seriózně zabývá. Té matce měli takovouto žalobu místo přijetí hned omlátit o držku.

+1/0
16.8.2019 9:05

V50í91t 25B38r98z17o37b90o10h42a94t84ý 7220922313811

Ale právěže naopak, tohle je přidaná hodnota dnešní doby. Pokud by totiž někdo měl možnost "omlátit o držku" jakýkoli spor, tak vězte, že při úrovni úřednictva by se tak dělo i při seriozních případech, ba dokonce i na objednávku. To že se soud někde zabývá absurdní žalobou znamená, že právní stát tam ještě funguje.

+1/0
16.8.2019 13:37

J47a23k31u21b 92B76o60h80o74n42ě15k 8525796949897

Žalovat můžete kohokoliv za cokoliv. Dokud to nějak nepotvrdí soud rozsudkem, tak to o společnosti neříká zhola nic.

+2/−2
16.8.2019 9:00

T65o16m29á64š 57T45a36t21í71č13e61k 5330172120438

Říká víc než dost. V normální společnosti by matka tu žalobu nepodala, protože by do konce života platila za šílence a od celé té společnosti sklízela v lepším případě úšklebky. I noviny v normální společnosti by o ní psali jako o bláznovi a v zábavných televizních pořadech by na toto téma byly vysílány (i "nenávistné"!) skeče k popukání.

+2/−2
16.8.2019 9:12

J79a43k21u80b 24B32o81h95o32n73ě41k 8445626659117

No a? Máte snad pocit, že lidi nedělají hlouposti, kvůli kterým jsou ostatním pro smích?

Jinak kdysi by se to nikdo ani nedozvěděl. To by bylo téma na článek někam těsně před sportovní rubriku, kde by si to už v podstatě nikdo nepřečetl.

+2/−2
16.8.2019 9:20

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz