Děkujeme za pochopení.
P31e47t90r 50S54o45k89o20l
Já už tak deset let ČR, při různých událostech, přezdívám ToNejdeLand.
Naštěstí letos na jaře mne Češi přesvědčili, že když něco chtějí tak umí a ne, že ne.
N92i46k92o15l98a 90Č60u13l27í55k
Vymyslet kompromis je pracné, říct že to nejde je snadné.
Dodržovat kompromisní nestandartní řešení je náročné, nedělat nic je snadné.
Celkem nic víc na tom není.
J44i23ř27í 22P96r85o24c58h54á56z98k12a
Mnozí Češi jsou mistři v hledání důvodů, proč něco nejde -
je to frajer ale nikdy neodemkne dveře na první pokus
J47o51s42e41f 88N12o53ž69i56č19k47a
Tak jistý Jiří Procházka je zase mistrem v tom, že se v diskusi téměř nikdy netrefí do tématu blogu.
M89a51r81t33i13n 80K32l56í96m72e47k
Díky,mluvíte mi z duše...tedy v tomto blogu :-)
P41a29v64e18l 49P15i36s94k90a42č
povězte mi, prosím, co budete dělat, když Vám ráno přijde do třídy 20 dětí?
J21o90s97e51f 72N66o11ž58i58č57k98a
Škola se prostě musí dopředu zařídit tak, aby je bylo možné rozdělit na dvě skupiny.
J34i75ř36í 70S25c61h21m77i31d10t
Tenhle jev se zde bohužel hojně rozmohl právě v tomto tisíciletí. Pozoruji to i v zaměstnání. Z mého pozorování vyplývá, že to způsobují arogantní a zároveň neschopní lidé ve vedoucích pozicích a to je jedno zda v soukromém nebo státním sektoru. To je totiž typ lidí, kteří na 100% ubíjí veškerou snahu svých podřízených.
M11a38r10t20i22n 76N80e61v47r43l60a
I nadřízených. Kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody.
T14o77m60á82š 81T39a24t30í97č47e25k
Hm, děcka mají vlastně už dva měsíce absolutního zaracha.
B48r16o53n37i47s34l53a25v 27G68a41b20r62y97š
Taky se mi jednou stalo, že jsem byl od března do srpna doma. A nijak mi to neublížilo.
J41a59n 88V30l95a20d23y47k15a
Koronakrize přináší mnohá překvapení, už ten nadpis mne varoval, ale pak když jsem to dočetl do konce, jsem se doslova zhrozil, když jsem Vám dával karmu.
J58o20s41e78f 80N63o10ž12i62č22k61a
Tak hlavně, že jste ten šok ve zdraví přežil.
M13i68l49a43n 37N93e28t43r59h
Vidíte, že občas napíšete i smyslupný článek.
V71á67c96l83a50v 79V34y10s11u37š11i10l
Je dobře, že do školy mohou dobrovolně přijít ti, kteří chtějí. Stejně tak je dobře, že to není povinné. V žádném případě se totiž nejedná o obnovení výuky. V případě druhého stupně půjde o přípravu na přijímací zkoušky. V případě prvního stupně o zajištění dozoru nad dětmi, jejichž rodiče to potřebují. Přitom mohou být ve skupině děti různého věku z různých ročníků. Podle podmínek konkrétní školy je může učit třídní učitel, pravděpodobněji to ale bude někdo úplně jiný. Co se týká výuky jako takové, jedinou efektivní formou zůstává i nadále ta distanční.
Poukazujete na jednu stranu na hlasy ze škol, že nastavená pravidla nejde dodržet, ale zároveň připouštíte, že se dodržovat nebudou. Na co tedy směřuje vaše kritika?
Rodičům by se nemělo nic nalhávat. Kdo potřebuje konzultace k přijímačkách, ať se domluví s konkrétním učitelem na konzultaci. Kdo chce pohlídat dítě, ať ho pošle do školy. Kdo se chce učit, ať zůstane doma.
Takový je reálný stav a není správné mást veřejnost, že se školy otevírají. To není pravda.
- Počet článků 1585
- Celková karma 40,27
- Průměrná čtenost 3236x